Leuk shirtje met lange mouwen met een leuke bloemopdruk op de schouder van het merk Prenatal, maat 62.
Hai meiden, Het hoeft echt niet weg voor de hoofdprijs hoor!!! Geef maar door waar je interesse in hebt en dan komen we samen wel tot een prijs. Wil er echt heel graag van af. Het staat allemaal toch alleen maar in de weg. Veel liefs Petra
Hai meiden, Bij bestellingen welke via de pakketpost moeten worden verstuurd wil ik de verzendkosten dan wel op mij nemen. Ziet dan niemand wat leuks ? Veel liefs Petra
mij lukt het ook maar niet me spullen kwijt te raken. Ik heb het uiteindelijk bij het leger des heils gebracht maar dan voor de weeshuizen daar. Misschien een idee?
Hai, hai, Op zich ben ik wel al het één en ander kwijt, maar ik had zoveel dat er nu nog wel wat staat. Ik kijk nog even met de gratis verzending en anders doe ik dat gewoon. Zijn mensen die het minder hebben ook blij mee. Thanx voor je reactie! Veel liefs petra
Fisher Price Beer verkocht. Verder nog mensen geïnteresseerd? Let op, pakketverzending?, dan neem ik de kosten voor mijn rekening!!! Veel liefs Petra
hai, hai, Voor beide heb ik al een bod. Voor de trui 5 euro en voor de jurk 30 euro. Dus dat in ieder geval. Veel liefs Petra