Hoi mama's Over 2 weken hebben wij zomervakantie, weten julie (niet al te dure) uitjes wat leuk is met een kind van 2 jaar? Groeten Martine
Ik weet niet waar je zit, maar wij zijn net in Sprookjesland in Enkhuizen geweest. Zoon van 3 en dochter van bijna 1,5 vonden het allebei héél erg leuk. Het is een soort mini-Efteling voor kleine kindjes. Kosten vond ik erg meevallen: entree: 8,50 per persoon vanaf 2 jaar parkeren gratis consumpties zijn goedkoper dan de horecaprijzen die ik hier gewend ben (4 drankjes voor nog geen 6 euro) en er zijn veel picknickplekken zodat je ook je eigen hapjes en drankjes mee kunt nemen.
In welke omgeving zoek je iets? In Apeldoorn zit Kinderparadijs Malkenschoten. Is erg leuk met een kindje van 2! Entreeprijs is 6,50 pp (parkeren gratis) en je kunt je er echt een hele dag vermaken. Kinderparadijs Malkenschoten » Home In Dronten heb je het kabouterbos: Pannenkoekenrestaurant Dronten - Feestjes en activiteiten tijdens schoolvakanties - Het Grote Kabouterbos Verder is natuurlijk leuk (en goedkoop): kinderboerderij, speeltuin, zwembad, strand, pannenkoekenboerderij, etc.
Ik zou op zoek gaan naar een kinderboerderij, een speeltuin (met glijbaan, schommel en zandbak) en een dierentuin (is wel wat duurder, meestal). Zwembad kan ook erg leuk zijn.
Als ze al een beetje kan klimmen dan zou ik zeggen wiebel biebel in alphen aan de rijn. Is geloof ik 3.50
Zwemmen, binnenspeeltuin en kinderboerderij is hier altijd een groot succes! Verder ontdekte ik van de week hier meer speeltuinen e.d. in de buurt voor weinig geld. Maar ik woon in Friesland dus dat is voor jou niet zo handig.
Blijdorp is leuk (en vanuit gouda ook maar 15 min. met de auto - kinderen van 2 zijn gratis), linneaushof is erg leuk (45 min. met de auto - nadeel vind ik dat je hier ook voor jezelf betaald terwijl voor je kind is, zelf heb je er eigenlijk niets. ). Kinderboederij in Gouda is wel leuk maar meer een uurtje uit dan een dagje uit.
kijk maar eens op deze site. www.uitmetkinderen.nl Hier kan je uitstapjes in de omgeving vinden en zelfs de prijs bepalen.