Speelgoed met geluid ja of nee?

Discussion in 'Mama en gezin' started by shoshana, Aug 14, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Speelgoed met geluid (batterij)

1. Ja

2. Nee

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

zo min mogelijk, ik koop het niet zelf.

Ik ben wel van houten-speelgoed-is-leuker-dan-batterijen-geneuzel.
    En ik vind dat dus geen geneuzel.
    Ik verbied mijn kinderen niegt om ermee te spelen, maar heb dat op mijn manier wel gestuurd. Die toettoet vind ik 1 grote verschrikking, dus al op voorhand aan familie en vrienden vertelt dat zoontje met zn 2e verjaardag een houten trein van ons zou krijgen, met zn eerste verjaardag een houten garage waar die trein dus aan kan. Maar de meesten weten ook wel mijn ideeen daarover en denken leuk mee. Zo kwamen opa en oma als aanvulling met een superleuke houten autobaan die eraan kan.

Het enige dat ik nu kan bedenken wat we aan speelgoed met geluid hebben zijn de brandweer man sam auto's van zoon.

2. shoshana

shoshana Niet meer actief

Dat ben ik met je eens. Mijn poll is ook niet uitgebreid genoeg. Maar wilde weten of er mensen waren die echt geen speelgoed hadden zonder batterij zoals bij mij. Mijn zoontje is natuurlijk nog klein en sluit ook niet uit dat het hier nooit in huis komt. Maar liever niet, past ook niet echt bij ons. Zoals dat wij ook bijna geen tv kijken, geen tablet hebben en geen computer. Maar ik ben mij ervan bewust dat we in een andere tijd leven en het belangrijk is dat mijn zoontje straks leert omgaan met technologie. ;)

3. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Het eerste jaar hadden wij ook niks me batterijen, op een babywalker na ( en die heeft een goede uitknop:D), maar met de eerste verjaardag is er wel het een en ander binnen gekomen, waaronder vrolijke vriendjes en een keyboardje met allerlei liedjes en dieren geluiden.

Dus ik zou zeggen: met mate. Het overgrote deel is zonder, maar ook echt wel wat met

4. Maagd

Maagd Fanatiek lid

Jan 8, 2014
    3,683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Bij hebben een stel toet toet auto's, de toet toet garage en de toet toet auto ambu. Verder nog een paard waar geluid uit komt en dat was het wel. Maar er zit een uitknop op en die weet mijn zoon ook wel te vinden. Soms haperen ze en dan vragen we hem het speelgoed uit te doen.
    Kan het soms ook niet verdragen, vooral als alles door elkaar gaat. Maar meestal speelt hij met blokken of zitten we boekjes te lezen.

5. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

Sep 7, 2007
    3,945
    42
    48
    Female
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Wij hebben eigenlijk geen speelgoed met geluid, dit is niet bewust (toen ze klein waren hadden ze dat wel) maar ze spelen nu voornamelijk met lego/duplo/playmobil of gezelschapsspellen.
    Het enige wat geluid maakt als ze ermee spelen is de iPad :)

6. A1988

A1988 Fanatiek lid

Oct 8, 2012
    1,133
    0
    0
    Twente
    Hier als toevoeging op wat ik eerder schreef (wij hebben dus geen speelgoed met geluid). Onze kinderen mogen gedoseerd best wel eens tv kijken, maar dan wel dingen als Nijntje of Penelope (op Netflix). En ook mogen ze hier op de iPad een spelletje doen. Ik scherm de kinderen niet af van de moderne wereld ;)

Share This Page