Mijn zoontje heeft sinds een paar dagen een soort hees/schor stemmetje. Hij had een paar dagen terug ook 2 dagen lichte verhoging (variërend van 37.5 tot 37.9, 's avonds laat weer veel minder: 36.5) en rode wangetjes. Nu heeft hij vorige week vrijdag na een week niet gepoept te hebben, lactulose gekregen, waarna hij eerst een paar flinke (stinkende) poepluiers had en dit is nu weer prima op gang. Ik dacht dus dat die verhoging een soort nawee was van het niet poepen. Hij is het grootste gedeelte van de dag vrolijk en het lijkt niet dat hij pijn heeft. Maar kan het zijn dat hij iets met zijn keeltje heeft? Het schorre stemmetje is vooral bij het huilen (dat begint nu eerst piepend) en bij het kirren en lachen te horen. En zou ik een afspraak bij de dokter moeten maken hiervoor? Wil niet te overbezorgd overkomen.
Keelontsteking heerst bij m'n zoontje op het Kdv wel heel erg. Als je het niet vertrouwt altijd bellen!
Gister had ie ineens koorts en hebben we de hap maar even gebeld omdat hij ook best wel kreunde en een beetje sufjes was. Het leek volgens de dokter op een oorontsteking Zo sneu, zo'n kreunend en hangerig mannetje... En dan nog probeert ie af en toe te lachen terwijl je ziet hoe beroerd ie zich voelt..