Hoi, wij zijn het inbakeren met de pacco doek aan het 'afwennen' Abel heeft er 9 weken (goed) in geslapen, hij is nu ruim 3 maanden en begint zich steeds meer uit de doek te wurmen. Bovendien slaapt hij ook goed in en door in de wandelwagen (los) Vanmorgen heb ik een armpje los gelaten, toen sliep hij wel meteen in, maar was ook na 40 minuten wakker en slipe niet verder. Dus nu slaapt hij weer ingebakert. Morgen weer een poging. Destijds heb ik het met mijn dochter zo aangepakt, die was binnen 1,5 week ontbakert. Misschien hebben jullie nog tips/ of zijn jullie er ook mee bezig. Toch wel even spannend, x Esther
ik heb de puckababy aangeschaft als overgang. Sinds gister slaapt ze in de gewone slaapzak, dus de puckababy kan de kast in
Ik heb geen ervaring met uitbakeren met de pacco maar wel met de puckababy. Hier ben ik overgegaan op de 3-6mnd slaapzak en telkens 1 armpje bij zijn beste slaapje ( snachts in zijn geval) en dat ging super goed. Toen dat goed ging ben ik snachts een gewone slaapzak gaan gebruiken en dat ging gelijk goed. Vanuit de nacht ben ik de slaapzak slaapjes gaan uitbreiden naar de dag en dan elke keer om de paar dagen een slaapje erbij. Hij was met een week of 2 uitgebakerd en slaapt nu prima in zn normale slaapzak. Mss is de puckababy een optie voor je daar zitten ritsjes in zodat je zelf kan bepalen of je de armpjes los wil of niet en een bijkomend voordeel dat hij kan wennen aan wat meer ruimte zonder "echte vrijheid" Mocht je intresse hebben in die slaapzak heb ik er nog eentje te koop, weinig gebruikt hij is blauw. Groetjes en suc6 Kim