Ik werd er gestoord van! "Hee je hebt mn app gelezen antwoord dan ook" "kun je even antwoorden nogal dringend en je hebt t gelezen dus dan kun je ook even antwoord geven" Maaarrrrrrrrr na een update kwam ik er per toeval achter dat ik ze uit kan zetten! *jeeeeej* Helaas werkt het (wat ik begreep) nog niet met iPhone. De meeste Android telefoons die een app update hebben gedaan kunnen het uitzetten. Dus voor iedereen die dit ook nog niet wist en het uit wilt zetten : Je gaat naar instellingen dan naar account dan naar privacy en daar staat leesbewijzen met een vinkje haal dat vinkje weg en je bent van je blauwe vinkjes af!
Mij maakt het niet zoveel uit.Heb ook nog nooit gehad van he je hebt hem gelezen maar je antwoord niet. dat zal er nog eens bij moeten komen haha. Maar dat zegt meer over een ander denk ik. ik antwoord wanneer ik dat wil en dat weten mijn vrienden ook wel
Gewoon dat soort mensen negeren joh. Lekker boeiend dat je niet gelijk kan of wil reageren, is toch je eigen keuze
Als iemand zeikt dat ik niet reageer en het wel heb gelezen dan blokkeer ik zo'n persoon gewoon. Ik reageer wanneer ik daar zin aan heb.
Mijn vrienden ook niet.. Maar de geen waar ik bereikbaar voor moet blijven helaas wel En die kan ik ook niet blokkeren op WhatsApp oid anders had ie allang geblokkeerd geweest Maar er zijn ook genoeg mensen die de blauwe vinkjes zonder gezeik irritant vinden dus ook die kunnen ze uitzetten
Ja, dat kan ook. Ik persoonlijk zie het probleem van de blauwe vinkjes niet. (ze staan er toch, maar dan blauw ipv grijs) Maar ik heb dan ook altijd lees-bevestigingen op mijn mailtjes zitten, dus ja ...
Op mijn mail ook maar dat komt omdat ik die voornamelijk zakelijk gebruik ipv privé. En dan kan dat soms erg handig zijn haha
Precies ... daarom vind ik die vinkjes dus niet zo erg. Als iemand zegt dat ie het niet heeft gelezen ... dan weet ik dus wel beter
Haha ja zo dacht ik er ook over hoor.. Vind het ook wel jammer dat je het niet per contact uit kan zetten want heb t maar voor 1 iemand nodig
Ik heb er geen problemen mee gelukkig. Maar wel handig als je het uit kan zetten. En je kan niet zomaar iedereen blokkeren he, soms moet je wel bereikbaar zijn voor mensen en berichtjes zijn dan vaak het handigst (maar dus niet als ze vervolgens gaan lopen miepen )