speelgoed op de slaapkamer??

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Hier geen speelgoed omdat ze ook niet boven spelen. Zodra ze er zelf voor kiezen dat ze boven willen spelen komt er speelgoed.

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.511
    36.472
    113
    Hier wel speelgoed, de oudste speelt ook heel soms al boven en bovendien hebben we zoveel speelgoed dat anders de hele woonkamer vol staat.

Vind het eigenlijk ook niet meer dan normaal, speelgoed op een slaapkamer. Dus ja, ik vind het wel een beetje raar dat je kindje geen speelgoed op de kamer heeft. Maar ja, meningen verschillen, dat moet kunnen.

Hier is het nog nooit een probleem geweest met slapen. Ik zie het ook niet alleen als slaapkamer, maar ook als hun eigen plekje.

3. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    onze oudste heeft wel een mandje met wat speelgoed en boekjes op haar slaapkamer, maar ze speelt er eigenlijk bijna nooit mee. Ze speelt veel liever beneden. Ik heb verder al het speelgoed ook beneden staan, en eigenlijk heb ik er ook nog nooit over na gedacht om haar overdag boven te laten spelen.
    wanneer ze er straks wel aan toe is dan spelen we daar wel op in en mag ze van mij gerust boven spelen.

4. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Moet even reageren op je onderschrift. Mijn dochter is namelijk op dezelfde dag en in het zelfde jaar geboren :D!

Maar ontopic; hier ligt inprincipe al het speelgoed op haar kamer. Wij wonen op een flatje dus alles lekker gelijkvloers. Overdag haalt ze het speelgoed waar ze mee wil spelen op en neemt ze dat wel mee naar de kamer. Maar s'avonds ruimen we alles weer netjes op en ligt alles dus ook weer op haar kamer. Ze speelt meer in de woonkamer maar toch speelt ze ook regelmatig op haar eigen kamertje, daar heeft ze ook haar ballenbak staan en daar zit ze nog dagelijks in :). Het enige speelgoed wat altijd in de kamer ligt, is het spul wat in de lade ligt. Ze heeft een eigen lade in het TV kastje en dat vind ze helemaal geweldig! :D

Deel Deze Pagina