speelgoed op kamer?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door -, 4 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hallo,

Ik ben onze dochter haar kamertje aan het inrichten vanaf vandaag zal zij in haar nieuwe kamer, in haar nieuwe bed gelegd worden.

Ik heb ook wat speelgoed op haar kamertje gelegd, zodat ze lekker kan spelen als ze wakker is. Wat hebben jullie zoals op de kamer gelegd en houden jullie de slaapkamer deur dicht? (zij kan ze zelf al open krijgen, dus moet de klinken omdraaien)

2. Samantha24

Samantha24 Actief lid

2 mrt 2007
    145
    0
    0
    wij hebben een hoop speelgoed op zijn kamer staan. een half speelparadijs is het :)

Maar meneertje komt gewoon niet uit zijn bed. Als hij wakker is blijft hij in z'n bed zitten.en mij roepen! Net zolang tot ik de deur open doe..dan pas komt hij uit zijn bed! :)

Ik heb de deur wel altijd dicht ja

3. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Wij hebben een tafeltje en stoelje in der kamertje staan, twee manden met knuffeldieren, een tekenbord, haar poppen en der kledingkast, die zal wel niet meer veilig zijn zodra ze haar peuterbedje krijgt! We hebben hem al in huis en gaan het in het weekend uitproberen!

We hebben de deur sowieso dicht voor de airco! De klink staat ook omhoog, maar dat heeft nog weinig zin want die krijgt ze ook al open! Ik ga er denk ik een haakje opzetten, want mocht ze uit de kamer ontsnappen en ik hoor het niet.......nee, dat risico wil ik niet lopen!

Succes vanavond, ik ben ook zo benieuwd hoe mijn kleine meisje het vind het grote bed, ze vind hem zo wel interessant, maar of het ook zo leuk is om er in te slapen, dat moet ik nog even afwachten (het ledikantje laat ik nog wel even in elkaar staan trouwens voor "je kan niet weten wat")!

4. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    onze kinderen hebben geen speelgoed op de slaapkamer.

ze kan alleen wat boekjes bij, maar verder niks!

heb ook liever dat ze gewoon bij mij in de kamer
    spelen. en niet in hun uppie op de slaapkamer.

5. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    scheelt net hoe oud ze zijn moes

alleen spelen laat ik Caitlin niet doen , maar als ik boven aan het werk ben dan vermaakt ze zich prima met haar speelgoed op haar kamertje

ja ik heb dus wel speelgoed op haar kamertje

6. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Ik heb ook altijd gewoon speelgoed in de kinderen hun kamertje hoor .
    Alleen let ik wel goed op wat ik daar laat liggen .
    Speeltjes met kleine losse onderdelen mag onze jongste nog niet .
    Die gaan standaard in de kast in huiskamer (hebben ze een eigen gedeelte van de wandkast -afgesloten met deurtjes natuurlijk - waar ze hun speelgoed kunnen indoen ).
    Ze hebben een loopauto , een driewieler , knuffels en boekjes liggen .
    Onze oudste heeft ook nog haar babypoppen bij haar want die moeten bij haar in bed , anders slaapt ze niet .

Groetjes Joyce

7. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Onze oudste heeft alleen wat boeken tot haar beschikking als ze gaat slapen. De kinderstoel heb ik weer verwijdert want ze ging er gelijk boven op staan. Klink van de kamerdeur staat hier ook omhoog.

Kwebbel

8. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    heb altijd gewoon speelgoed op kamer gehad en de klniken heb ik gewoon gelaten zoals ze waren... vind het een naar idee om ze op te sluiten

moeten maar leren op de kamer te blijven, ja ze zitten de eerste avonden waarschijnlijk op de overloop maar ach.... hihihi

9. Niet meer actief

haha.. nou ik ben benieuwd.

Ze ligt nu voor het eerst in haar nieuwe kamer. Wel nog in haar ledikant! Maar ze is nu eindelijk echt over....

pff.. mijn meissie wordt groot!

10. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Wij hebben ook de klink omhoog staan en ook div. speelgoed op haar kamertjes staan. Daar speelt ze meestal s'middags mee, tijdens haar middagdutje..hihih

11. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    hier alleen knuffels en boekjes verder niets.

Als ie wakker is roept hij mij en dan kom ik.

12. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Hier ook alleen knuffels en boekjes. Anders weet ik het wel en gaat madam spelen ipv slapen..vooral s middags natuurlijk als het lekker licht is :p

13. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Hier dus geen speelgoed meer in de kamer, ze doen geen oog dicht (slapen bij elkaar op dezelfde kamer) en spelen steeds weer.
    Dus speelgoed naar beneden verhuisd.
    Beneden is er een hoek volledig ingericht voor hen, met een overvloed aan speelgoed (dat ze straks lekker met kleine broer mogen delen :p ) en dat is goedgekeurd door de heren ;)

14. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Wij hebben verschillend speelgoed op haar kamer staan, maar ze speelt er niet mee. Als ze wakker wordt wacht ze tot ik er ben en dan wil ze naar beneden. Ze slaapt sinds kort in een groot bed en ik hield mijn hart vast, maar ze komt er echt niet uit. Misschien komt dat nog. Ik doe haar nog wel een slaapzak aan, dan gaat dat natuurlijk ook niet zo makkelijk.

x Linda

15. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Nou, ons meisje slaapt nu ook in een groot bed en dat gaat harstikke goed, maar ze komt er wel uit en ook zij heeft nog een slaapzak aan hoor, maar die trekt ze dan gewoon uit! Soms blijft ze nog weleens liggen tot ik haar kom halen en soms staat ze gewoon ineens in de woonkamer (we wonen in een soort bungelow gelijkvloers, dus overdag is het niet zo erg) nu is ze bijvoorbeeld lekker in der kamertje nog even aan het rommelen, laat haar maar hoor, ik vind het wel best, kan er horen kletsen en spelen dus kan geen kwaad, heb alles wat wel eventueel kwaad kon natuurlijk verwijderd en we hebben hier dus geen trappen dus dat scheelt!

Deel Deze Pagina