O god wat gaat het toch hard! Mijn kleine grote man gaat binnenkort aan zijn oefendaagjes op de basisschool beginnen Heb vorige week de intake gehad en weet al bij welke juf hij komt! In feb gaan ze beginnen...jeetje zeg zie hem nog zo in zijn hoge bedje liggen In april wordt hij 4 jaar. Nu heb ik hem iedere dag bij me zelfs als ik ga werken...Ik werk op een KDV en daar zit hij in de groep naast mij..Ook mijn 2de zoontje zit bij ons op het KDV en die gaat naar de grote groep als Jeroen daar de 2 laatste weken zit..dus heel even samen en dan hup naar de grote school! Gelukkig zijn die veranderingen er al voor ons klein Priegeltje komt! Jeetje wat gaat er veel gebeuren dit jaar! Waar ik wel heel blij mee ben is dat ik op zwangerschapsverlof ga als Jeroen naar school moet! Mag hem dus zelf brengen en halen en ben de gehele vakanties bij hem...en hij gaat na de grote vakantie 2 weken naar school voor ik weer ga werken.Oma gaat hem dan uit school halen want brengen lukt nog zelf. Heb al een bevestiging van de BSO maar oma past graag op vind hem nog te klein om dan ook gelijk daarna naar de BSO te gaan..Wat een lieverd hé?! Jeetje zeg....mijn kind gaat naar school.........
Heb mijn dochter ook opgegeven voor school maar die gaat na de zomervakantie.ze word in juni 4 Maar volgens mij vind ik het erger dan mn dochter toch een stukje loslaten.
Spannend hoor moontje. Hou je groot hè. Tis idd weer een stukje loslaten. Ieks, moet er nog niet aandenken, maar ja, ze worden nu eenmaal groot hè. Succes.
Nee ik moet er ook nog niet aan denken Als ik naar mijn werk rij en zie de kindjes bij de school moet ik ook altijd even slikken! Zo groot alweer.Maar mijn kerel heeft er zin in.. hij vind het stoer want dan mag hij bij papa gaan werken want bij mama heeft hij al gewerkt Hij heeft er wel moeite mee omdat mama dan moet gaan werken zonder hem...maar verteld hij dan trouw Lars is erbij en ik mag hem weg brengen 8) ..ZUCHT>>>>
SUCCES! Enne...het valt echt mee! Ik ben kleuterjuf en het lijkt vaak zwaarder voor de ouders...dan voor de kinderen, die zijn er vaak wel aan toe! Geniet ervan, want ze komen met leuke verhalen/opmerkingen thuis!
heel spannend die naderende basisschool. in november mag mijn oudste zoontje ook naar de basisschool en ik heb het er nu soms al moeilijk mee. het gaat allemaal zo vlug,eerst zo'n klein babytje en nu gaat hij bijna naar de 'grote'school. maarja het zal wel moeten hé? xxx
nou morgen mag mijn mannetje voor de 2de keer oefenen.... Tis me best een beetje tegengevallen moet ik bekennen. Kreeg van de juf gelijk te horen dat in sept de logopediste kwam en dat die zou zeggen dat ie dat nodig had omdat ie slecht praat en de hele tijd had geduimd? Dat heeft ie nog nooit gedaan! Echt niet!Wel zit ie regelmatig met z'n handje in/bij zijn mondje als ie iets spannend vind, maar dat was niet storend...en zijn taal dat is vele malen beter dan dat het was! Ga al met hem naar een logopodiste en das gelijk ook iemand die op zijn gedrag let.Het is namelijk een manneke dat zijn eigen weg gaat en te snel praat.In zijn hoofd is hij verder met vertellen dan dat hij zegt..Maar dat ze dat al gelijk aankaarten na 3 uurtjes wennen, ze kennen hem helemaal nog niet.Moet ook toegeven toen ik hem s'middags na school hoorde praten dacht ik echt dat hij een enorme terug val had maar toen ik zei dat ik hem zo niet kon verstaan werd het weer normaal. Gelukkig! Ik vond het ook heel vervelend hem achter te laten bij iemand die ik niet ken en eigenlijk geen tijd voor je heeft sóchtends.Ik snap dat het dan druk is maar ik dacht echt dat ze even de tijd voor je zouden nemen als nieuwe ouders..werd ik daar even met mijn benen op de grond gezet...Kon mijn verhaal niet vertellen over mijn kind.De kennismaking was ook niet met haar maar met de directeur..raar echt heel raar... Weet je wat ik het ALLERERGSTE vond ..Tegen de juf zei hij dat hij volgende keer weer terug kwam..tegen mij dat ie er niks aan vond en s'avonds tegen papa toen die aan hem vroeg hoe het school was.. Mama was gewoon weggegaan zonder mij!Met traantjes in zijn ogen.. SNIK ...SNIK... Sorry voor het lange verhaal...maar hij moet morgen weer!en moet het echt ff kwijt.... HET GAAT GEWOON VEEL TE SNEL!