Mijn dochter van 7 maanden slaapt heel anders dan mijn zoontje. Ze wordt om 7 a 8 uur wakker en dan slaapt ze weer om 10.00 uur soms wordt ze om 11.30 uur wakker en dan slaapt ze om 13.00 uur Maar nu slaapt ze nog steeds. ze moest al lang haar flesje krijgen, maar nu ze slaapt maak ik haar niet wakker. Op welke tijden en hoelang slapen jullie kindjes rond de 7 maanden??
hier sliepen ze toen nog ong 3 keer overdag. Ik weet het niet meer zo precies maar ongeveer ging het zo: - rond 7 uur wakker + fles; - rond 9 uur fruit en naar bed - wakker rond 10uur - rond 12 uur paar hapjes brood en fles, daarna naar bed; - rond 15uur wakker en fles; - rond 16.30 naar bed voor een kort slaapje; - rond 17-17.30 wakker en groente; - rond 20uur fles en naar bed.
Ene dag sliep Jayden meer dan de andere dag, het verschilde echt heel veel per dag. Hij had vaak 3 slaapjes overdag. Deze periode slaapt hij ook weer veel, 6 tanden zijn er in totaal aan het doorkomen, 2 zijn er al volledig doorgekomen maar 4 moeten nog 'groeien' dus daardoor is hij nu weer heel moe. Ze komt vanzelf als ze honger heeft hoor, soms hebben ze meer slaap nodig, meer prikkels gehad dan andere keren of drukkere dag.
Mijn zoon sliep wel om 12.00 uur en dan tot 16.00 uur. komt die tijd dan nog bij haar ?? Ik vind dat ze hele rare slaapritme heeft.
Andy is naar 1 lange middagdut aan het gaan. Meneer slaapt uit tot 10:00u (soms sochtents even wakker voor fles) Dan is het na zijn fles spelen tot 12:00u soms 13:00u. Dan word hij moe.. Meestal slaapt hij dan tot 15:00u ongeveer. Weer flesje en spelen! tot zo ongeveer 19:00u dan is het flesje en slapen. Dan van 22:00-23:00u nog een fles, en meestal wil hij dan weer een uurtje hyperen om vervolgens tegelijk met papa en mama weer te slapen Andy zit alleen nog op flessen helaas, en die beginnen roet in het eten te gooien, omdat hij meer honger krijgt.. We zijn hard bezig met dingen proberen onder begeleiding van de dieetist.. (voedselallergieen)
Tijden weet ik niet precies, verschilt per dag. Maar ze slaapt drie keer per dag. Ze slaapt dan ongeveer 2 uur en is tussendoor ongeveer anderhalf tot twee uur wakker. Soms slaapt ze ook iets langer..
Hier op het moment zo ongeveer: Tussen 6 en 8 wakker. Uiterlijk (en meestal) 8 uur. fles slapen van 9.30 tot 11.00 fruit fles slapen van 13.30 tot 15.00/16.00 warm eten fles 18.30 slapen tot 21.30 fles 22.00 tot uiterlijk 8 uur slapen Dit is op vrije dagen. Als ik moet werken komt hij om 6.30 zijn bedje uit, en loopt de dag anders.
momenteel is dit ons schema 8.30 wakker en meteen zijn pap 10.00 -11.45 slapen 12.00 boterham met fruit 13.00 - 14.00 slapen 17.00 200 gram groente met daarna 100 gram yoghurt 18.00 -19.00 slapen 19.30 pap en daarna meteen naar bed Ons zoontje slaapt dus nog ongeveer 5 uurtjes op een dag verdeeld over 3 slaapjes.
mijn meisje haar ritme is zo 7.30 wakker maken fles pap 9.00 - 10.00 slapen (maak haar dan ook wakker om 10 uur) 12.00 boterham en fles 12.30- 15.30 slapen 15.30 wat drinken 17.30 groenten 19.00 fles en daarna naar bed. ik heb best een strak schema, maak mijn dochter dan ook wakker smorgens omdat de oudste naar school gaat (nu dan vakantie maar de oudste slaapt niet uit) vandaag niet zo aan het ritme gehouden, met het gevolg dat mijn jongste dus niet te genieten was vanmiddag, terwijl ze normaal heel vrolijk is en nooit huilt! dus vanaf morgen gewoon weer het oude ritme! vind het ook wel fijn zo'n ritme, zo weet ik wanneer ik iets kan plannen, en mijn man heeft een eigen horeca zaak en zo ziet hij zijn kids ook vaker!
Mijn zoon slaapt ook nog 3 keer op een dag. Hij wordt tussen 6 en 7 wakker en gaat vaak tussen 9 en 10 weer naar bed voor een uurtje. Hierna verschilt het vaak wat we doen op een dag. Hij gaat 's middags na het eten naar bed voor 1,5 uur en dan nog een keer na zijn warme maaltijd. Dan doet hij nog een dutje op de bank van ongeveer 45 minuten. Om 19.00 - 19.30 gaat hij naar bed en slaapt dan door tot de volgende ochtend.
Hier is het; 06.30 uur wakker en na de fles weer slapen tot uur of 08.30. 10.30 uur meestal een kort slaapje van 30/45 min. 13.00 uur na het middag eten op bed tot uur of 15 uur. En als laatste slaapt ze zo rond 17.00 uur nog heel eventjes (hazenslaapje) en dan om 19.00 uur gaat ze weer op bed voor de nacht.