Als deze niet goed staat, sorry Ik zit in dubio dames en wie weet kunnen jullie me helpen. Morgen komt eindelijk mijn mannetje weer thuis maar hij land op een verschrikkelijke tijd laat op de avond. Nu wilde ik mijn meisje meenemen om hem op te halen, heb zelfs een t-shirt laten maken maar nu die tijd zo laat is en dus haar bed tijd allang is gepasseerd twijfel ik of ik haar mee moet nemen. Wat zouden jullie doen?
Meenemen. Haar vanmiddag even wat langer ophouden en dan later op de middag op bed doen. Misschien redt ze het zo..................
**proest** jullie hebben me over gehaald. Hij land pas om 21.35 en voordat de eerste naar buiten komen zijn we een uur verder dus vandaar dat ik twijfelde.
Ligt eraan waar hij vandaan komt. Is hij lang weggeweest? Dan kan ik me voorstellen dat hij haar super heeft gemist en zou ik haar meenemen. Is hij maar een weekje weg geweest zou ik haar thuislaten.
Ach meid, voor die ene keer... Lekker meenemen, zou je man ook leuk vinden. De slaap die ze dan tekort komt haalt ze de volgende dag wel weer in.
afganistan dus hij is bijna 5 maanden van huis geweest. Zou er niet eens over nadenken als hij maar voor een paar dagen van huis was geweest.
Zou haar ook meenemen , die ene keer is toch geen ramp en dat haalt ze vanzelf wel weer in wat slaap betreft ... 5 maanden weggeweest is natuurlijk wel een hele tijd en hij heeft haar vreselijk gemist dus ik zeg , gewoon doen
Uiteraard meenemen; zeker nu hij zo lang is weggeweest (heftig hoor..). Ze zal huis in de auto / wagen lekker slapen en zo niet; dan haalt ze t vanzelf wel weer in. Geniet ervan!!
Ja hoor, lekker meenemen. In een kinderwagen kan ze misschien lekker doorslapen. Heel veel plezier met ophalen.
thanks dames. Ik neem haar mee en zie het daar wel. Hoop dat ze de lucht hoornen een beetje in bedwang houden.