Hoi allemaal, Maken jullie speelgoed eens in de zoveel tijd schoon? In verband met het kwijlen/spugen etc. gr vruchtje
hey, ik was het speelgoed regelmatig af en de knuffels doe ik in de wasmachine, nu mijn zoontje heel verkouden is geweest heb ik alles met dettol afgewassen, is het in ieder geval zeker schoon succes
ik doe ook de knuffels in de wasmachine. met speelgoed heb ik nog niet echt te maken maar veel schijnt ook in de vaatwasser te kunnen en dat ben ik zeker van plan.
Hier gaat alles wat de vaatwasser in kan er in en de rest maak ik met de hand schoon..Ik doe het ongeveer 1 keer in de maand..
Uhhh niet echt vaak ofzo... Natuurlijk wel als ik zie dat iets vuil is, maar niet standaard elke maand ofzo. Ik denk dat dat ook komt omdat Jayro nog nooit ziek/verkouden is geweest.
knuffels gaan hier ook gewoon in de wasmachine. de rest van het speelgoed maak ik met een sopje schoon. heb alleen een probleem met alyssa dr nijntje (die kan praten). er komt geluid uit en nijntje kan dansen, dus ivm electronica kan ik het niet in de wasmachine doen en met een sopje wordt het ook te nat. best lastig zulk soort dingen. liefs doris
Er is nog weinig speelgoed, maar alles wat ze heeft gaat haar mondje in en uit, dus eens in de paar dagen doe ik het in een sopje.
Ik heb af en toe een speeltje in de was gedaan toen had de pup van mijn schoonouders er mee lopen spelen, zo vies! Verder nooit over nagedacht dat dat "moet" . Was wel zijn speel/box kleden regelmatig.
Ik mag dat ook wel eens gaan doen hahaha. Maar is natuurazijn met water niet beter om speelgoed schoon te maken want kindjes stoppen toch het speelgoed in hun mond want las iets van dettol? Anders even een fles dettol kopen morgen haha.
Zo sommige maken het speelgoed echt goed schoon, hier dus niet Knuffels worden gewassen maar speelgoed word afgenomen met een sopje meer niet. Op het kdv doen ze het ook zo en ja echt schoon wordt het nooit dan maar een beetje weerstand opbouwen