goh ik weet even niet hoe ik het doen moet. mijn oudste zoon gaat sinds vorige week naar de basisschool. en vorige week maandag en dinsdag ging het goed met smiddags weer heen brengen. ik deed Colin dan op bed en bracht Tristan om 1 uur naar school met de babyfoon in mijn jaszak. niks aan de hand, ik kan de school zien vanaf mijn huis. dus zo dicht bij is het. ik ben in 10 minuutjes terug. maar zoals zonet, ik wil Tristan heen brengen, ligt Colin nog wakker te miepen in bed. ik ben er al helemaal geen voorstander van om kind in bed te leggen en naar buiten te gaan, maar t kan gewoon niet anders. ventje zal toch slapen moeten smiddags. en tijden verschuiven zie ik ook niet zitten, want dan zou hij nog slapen als ik Tris weer op ga halen. ben net op hoge poten keihard terug gelopen, ik vind dit niks. maar weet niet hoe ik het anders doen moet. iemand tips? ik heb ook al moeders gevraagt op school, maar die weten het ook niet, dan denk ik: tja je doet het toch iedere dag? kun je toch zeggen hoe je dat doet.............. groetjes Nienke
als je baby niet wil slapen dan neem je hem toch lekker mee in de wagen dan vallen ze vaak wel in slaap mischien een idee groetjes jolanda
Colin is sowieso een beetje een slechte slaper. en in de wandelwagen kun je dat helemaal vergeten. ik denk dat ik het per dag maar moet zien hoe het gaat. is alleen op maandag, dinsdag en donderdag dat Tristan smiddags ook naar school moet. maar vind het toch lastig, als ik hem zoalng ophoud, is de tijd dat ie op bed kan veel te kort. hmmm dat zou toch een voordeel zijn als je je kids veel dichter op elkaar hebt, dat de jongste niet meer slaapt als de oudste naar school moet. maarja dat is hier niet het geval, Colin is nu nog geneens 1. dus die moet nog een tijdje slapen tussen de middag. maar in elk geval bedankt voor je idee groetjes Nienke
yeahhhhhhhh zijn we het toch een keer ergens over eens Ik vind het ook echt NOT done omdat te doen.. ook al ga je naar de buurman.. ik vind het heel onverantwoord moet ik zeggen.. want laten we eerlijk wezen in 1 minuut tijd kan het huis wel in lichte laaien staan en dan? Believe me... jij gaat je de rest van je hele leven giga schuldig voelen dan... dan maar even tien min in een draagzak of in de kinderwagen heen en weer... maar je kindje is wel bij jou en veilig... succes ermee in ieder geval. Gr Brigitte
Geene rvaring mee... maar alleen thuis laten? Dat nooit. Gewoon meenemen. Dan gaat-ie maar 10 min. later op bed.
ik hou er ook echt helemaal niet van om mijn kind alleen thuis te laten. vind het ook zo eng. maar om hem mee te nemen, is ook wat. dan komt ie bijna een uur later op bed. normaal gaat ie om half 1, doe ik nu dus ook. maar als ie meegaat naar school, kan ie pas tegen kwart over 1, half 2. en dan moet ie er om half 3 alweer uit........ is ook veel te kort. ik ga hem nu ook halen, kan ie nog net fruit eten voor we weer naar school gaan. groetjes Nienke
Kan je oudste dan niet op de heen- of terugweg met een klasgenootje mee, als je het zo lastig vindt om de jongste niet in bed te hebben?
ik moet trouwens wel lachen om die ideeen om hem in een draagzak te doen. kind is bijna 1 en is dikke 10 kilo. maar in de draagzak kan nog best, ik heb er eentje tot 15 kg. maar mensen kijken je zo raar aan, als je zo'n grote vent nog in de draagzak doet. maar sorry dat was weer off-topic geloof ik
ja daar heb ik ook wel al aan gedacht, maar ten eerste komt hier niemand langs ons huis van zijn klas. en hij gaat net 1 weekje heen, dus ik wil hem zelf nog ff halen en brengen. als ie straks goed gewend is, kan ie misschien wel meegenomen worden door oudere schoolgenootjes.
hahaha ja zou wel grappig zijn niet waar in de draagzak.. maar is er echt geen mogelijkheid om de tijden iets aan te gaan passen? Ik had dat wel gedaan denk ik...
tot 20? o dan kan ik nog even hihi. mijn draagzak gaat maar tot 15. dus dat zal ik maar niet doen. maar zo af en toe ist best handig, hoef je neit overal tussen door met de buggy of wandelwagen.
hier ligt de winkel bij mij aan de overkant en als rachelle in bed ligt en ik moet even snel een boodschap halen ga ik haar echt niet uit bed halen. is wat jantina zegt ''wat kan er in 10 min gebeuren?'' je kan ook als je met haar over straat loopt onder een auto komen of dergelijke.
Hoi, Hier gaat colin (toevallig dezelfde naam) gewoon mee naar school.. Hij krijgt om 7 uur half 8 zijn pap..Gaat dan mee naar school, en rond half 10 ligt hij weer in bed...slaapt dan tot +/- 11 uur half 12...12 uur weer mee halen, en dan samen eten...Om 13;15 weer mee naar school, en om half 2 ligt hij weer in bed..Slaapt dan tot ongeveer 14;45 uur...Om 15;15 uur gwen weer halen....Nu slaapt colin niet zo heel veel overdag... Tis een geschouw, en af en toe vervelend, maar laat hem liever niet alleen in zijn bedje...Heb het 1 keer gedaan, maar kreeg dr echt buikpijn van... Ach, je raakt er aan gewend.. ... Groetjes fay
wattttttttttttt 69 euro voor een rugdrager? Nou dan zou ik maar eens national giografic gaan kijken kun je het overnemen hoe de mensen in Afrika het doen voor 69 euro AMMENOOIT NIET gedaan.. .sorry effe off topic
Ik zou je ventje gewoon meenemen. Dan is het idd een uurtje later op bed, maar is hij wel veilig bij jouw en heb jij geen buikpijn. Als je dit ritme aanhoud gaat hij daar vanzelf in mee op een gegeven moment.