Hier ook favoriet inderdaad, en dan vooral om in de mond te stoppen. (jaja doet ze nog steeds) - dop van de speen - matje van de hond waar de voerbak normaal op staat (maar dat laat ik niet toe, vies ding - haar eigen schoenen/sokken - de tas van mama die aan de stoel hangt
- Snoeren zijn cool 8) (eventueel lintjes, touwtjes of een meetlint, maar het liefst snoeren) - Planten ook (maar daar kan ze niet bij gelukkig) - Tijdschriften natuurlijk, en schoenen inderdaad - En de knopjes van de oven en tv - De kleine ijzeren 'haakjes' bij het achterwiel van de Bugaboo waar je zo leuk aan kan trekken, omdat er een veertje in zit en ze terug schieten - Hoe kan ik de afstandsbediening en telefoon vergeten? - Lichtknopjes, ook gaaf - Natte sokken terwijl mama de was ophangt - Wasknijpers voelen zo lekker aan als je ze vasthoudt, en ze kunnen stuk zonder dat mama boos wordt - Lege pamperdozen en plastic tassen, ook spannend - Een lege koker van Little People, al weken met stip op 1 (is dat speelgoed toch nog ergens goed voor ) - Fruit of noten, die kunnen in en uit en in en uit de schaal, en ze stuiteren ook zo leuk :x - Grote hit: een kan met pollepels enzo - Pennen, maar die mogen meestal niet, tot verdriet van Ise Ik kan geloof ik nog wel uren doorgaan... Ik ben wel heel anders naar mijn spullen aan het kijken tegenwoordig: zou Ise hier leuk mee kunnen spelen? Als het veilig & schoon is maak ik haar er blij mee. Zo heb je elke dag nieuw speelgoed!
wat een goed topic! Toevallig is mijn zoontje wat zeurderig vandaag dus als 'ie zo uit bed komt en hij begint, heb ik meten wat ideetjes, bedankt! Oja, ik ben er al achter dat hij snoeren, afstandsbedieningen en kranten heel leuk vindt, en op de kat is 'ie volgens mij verliefd .
hahaha, wat verzinnen de kleintjes veel. Hier is trouwnes ook de kattebak favoriet, ze heeft nu verzonnen dat je daar ook van alles in kunt gooien. En de wasmachine en droger, ze weet zelfs hoe ze aan moeten, dus als de was draait gaat het hekje dicht ( bijkeuken ) want anders ontregeld ze het hele wasprogramma.
Ha ha, wat herkenbaar! Hier voornamelijk schoenen!!! En als ik aan het schoonmaken ben, ook een doekje. Maar een droge trapt ze niet in... het moet wel nat zijn Zo krijg je je huis wel goed schoon!
alyssa speelt tegenwoordig (als ze speelt (zie ander topic)) ook het liefste me dingen die geen (officieel) speelgoed zijn. -afstandsbediening (ze heeft maar een eigen gekregen) -oude mobiel -voedingslepeltjes -plastic bakjes -reclame folders -doosjes -knopjes van de tv -volumeknop van de radio (niet zo fijn als ie aanstaat) -kussentjes -de was (mama van de wal in de sloot helpen) -wasknijpers liefs doris
Stokken! Kan niet naar buiten met hem zonder dat hij een stok/stokken mee naar binnen neemt Verder zijn favoriet: - telefoons (huistelefoon/mobiel) - afstandsbedieningen - onderzettertjes - kwasten - wasmachine/vaatwasser/oven (mag uiteraard niet!) - prullenbak - allerlei bakjes - doppen (van bijv scheerschuim), die tovert hij om tot een drinkbeker in bad.
Om de 1 of andere reden vindt mijn zoontje zijn sokken helemaal te gek (wel als ze uit zijn natuurlijk )
Whaha dit klinkt heel bekend. Robyn is echt gek op Henkie (de kat dus), als hij langsloopt hoor je haar al helemaal enthousiast worden en duikt ze op hem af, trekt aan zijn staart, probeert zijn vel van zijn lichaam af te trekken, en geeft hem nog een paar tikjes op zijn hoofd. Soms blijft Henkie gewoon liggen, maar het gebeurt vaker dat hij haar even bijt, of een tik geeft, maar dat vind Robyn alleen maar heel grappig. Hier zijn de mobieltjes ook in trek (heel gek dat ik laatst waterschade had ) Verder de brokjes van de kat afstandsbediening dop van de snoeppot (maakt lekker veeeeel herrie als je ermee op tafel slaat) lege flessen lepels en alles op de grond gooien wat ze in het voorbij gaan tegen komt.