toen valentijn precies 6 maand was zaten we bij mn zus in de auto en zijn we van de weg geplukt door de politie en moesten we mee naar het buro (niks ernstigs hoor haha) voor 2 weken terug (volgende maand word hij 3 ) reden we langs die plek en toen zei hij dat we daar samen met tante... en de politie waren dat vind ik zoooooo vreemd! hij was 6maand toen..je zou toch denken dat ze dat niet meer weten..
Dat is straf ja... Ik weet niet of je Derek Ogilvie kent, maar als die contact heeft met de kindjes, dan is dat ook over dingen die hun op heel jonge leeftijd zijn voorgevallen. Ik heb zelfs één aflevering gezien waarin een meisje iets "vertelde" over haar mama, over de periode dat de mama 6 maanden zwanger was van haar
ja ik ken derek, vind het een goed programma! maar als het jezelf overkomt dan denk je dat dat niet kan... mn vriend was er ook bij en die was ook helemaal perplex bijzonder...
Ik weet wel zeker dat het kan, ik kan me zelf ook dingen uit mijn babytijd herinneren, terwijl iedereen zei dat dat niet kon, maar het klopte echt. Het zijn maar korte herinneringen hoor en over de loop van de jaren zijn ze ook deels vervaagd, maar als kind wist ik echt nog een hoop dingen die ik als baby had gezien of meegemaakt. Het zou me trouwens niets verbazen als mijn kinderen dat later ook hebben, ons dochtertje heeft ook een aardig geheugen is me al opgevallen.