Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een goede, lekvrije drinkbeker voor mijn dochter (en ook voor mezelf). Iemand tips? Ik had eerder een rietjesbeker van Nuby alleen die bijt mijn dochter kapot. Rietjesbeker van kruidvat lekt bij ons. Het gaat echt om een beker die mee kan naar psz, op bezoek, uitstapjes, etc. Thuis drinkt ze al goed uit een gewone beker.
Ik was tevreden over tuitbeker van avent, maar sommige ook weer totaal niet. Of wil je geen tuitbeker? Die van de hema lekt totaal niet (als ze die nog hebben), maar die heeft geen dop, dus kan wat uit de tuit lekken.
De dopper! Je kan uit de bovenkant drinken zoals uit een flesje, je kan zoals uit een beker drinken en je kan het in de bovenkant schenken en de heb je een soort glaasje. Moet je maar even googlen . Lekt niet!
Hier rietjesbeker van de hema! Bevalt prima en zijn tenminste betaalbaar. Als je je dochter leert de dop elke keer dicht te klappen dan lekt hij niet! Mijn dochter heeft trouwens een mepal drinkbeker mee naar de psz, met draaidop.
Sorry dat bedoelde ik niet zo, moest meer knipoog zijn. Kan die rietjesbeker van de Hema proberen maar ik hoor liever ervaringen
Ik heb voor mijn zoontje de rietjesbeker van difrax. Lekt ook niet en ik vind ze ook erg betaalbaar. Je kan ze bij de meeste supermarkten halen.
Hier ruime ervaring met de rietjesbekers van de HEMA. We hadden ze eerst voor Aiden, maar inmiddels ook voor Finley. Lekken niet, behalve als je er warme dranken als thee in doet. Je kunt ze zo in de vaatwasser doen. Ze bevallen ons in elk geval prima.
Als ik geen pakjes drinken meeneem, heb ik een bidon van cars voor mijn zoontje die heel goed sluit en niet lekt.
Ik heb eentje van de action. Kost niks en lekt niet. Leuk voor buiten (wespen), uitstapjes,... Ben er tevreden over
Ik heb al jaren rietjesbekers van de hema, zit er altijd 1 met water in mijn tas als we weggaan. Ze lekkee niet, alleen met thee idd als je hem net open maakt. Ik hoor ook goede vefhalen over sistema, die zijn iig bpa vrij. Die hebben we gister voor de oudste gekocht (voor naar school straks).
Rietjesbeker van avent, ik vond nuby en hema altijd lekken de avent maar zelden gelekt. Maar als ze ook uit een gewone beker kan drinken zou ik gaan voor de kiddy boo. Ideaal, gaat bij ons nu overal mee naartoe.