roodkapje de musical. vanhoorne entertainment.

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door sydneys, 24 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sydneys

sydneys Niet meer actief

Is er al iemand naar roodkapje de musical geweest en is het de moeite?
    wij zijn een tijdje geleden naar het theater van brandweerman sam geweest en zoontje vond het geweldig, zo leuk dat we over een tijd nog eens gaan.

Het sprookje van roodkapje vind hij ook helemaal geweldig waardoor ik daar misschien ook wil heengaan met ons zoontje.
    Het verschil is dat brandweersam vanaf 2 is, roodkapje vanaf 4 jaar. Brandweerman sam duurt 60min, roodkapje 75min. Misschien net iets te lang?

Benieuwd jaar ervaringen. :)

2. nijn37

nijn37 Fanatiek lid

13 aug 2006
    2.703
    2.382
    113
    Wij zijn niet naar Roodkapje geweest, maar in het verleden wel met onze oudste naar andere sprookjesmusicals van Van Hoorne Entertainent. Uit mijn hoofd: Kleinduimpje, Sneeuwwitje, Assepoester en Doornroosje. Dochter vond ze altijd erg leuk, wij als ouders hadden het na 2 musicals eigenlijk wel gezien. En waarom: ze lijken op de een of andere manier altijd op elkaar omdat de eigenaar van het gezelschap altijd een zelfde soort rol in het stuk heeft, welk sprookje het ook is. Altijd een rol waarin hij de grappige slechterik speelt en die eigenlijk nooit thuis hoort in het sprookje. Schrijven ze er volgens mij speciaal voor hem in. Voor de kinderen maakt het niets uit, maar als volwassene heb je dat na 1 - 2 keer wel gezien :cool: Maar goed, zoals ik al zei, de kinderen kan het niets schelen en daar gaat het om tenslotte. Verder, als je voor het eerst gaat, dan is het ook niet zo erg. Het is overigens altijd wel heel mooi en goed verzorgd hoor. Het is puur dat (voor ons althans) irritatiepuntje dat ervoor zorgt dat wij nu voor onze zoon (dochter is er inmiddels al te oud voor) liever voor andere voorstellingen kiezen. Dus in jouw geval zou ik zeggen: doen, want het zal vast leuk zijn.

Voor onze dochter was het nooit te lang en onze zoon (van 4, bijna 5) heeft laatst ook een voorstelling van 1,5 uur volgehouden. Maar dat ligt natuurlijk helemaal aan het kind zelf of ze dat kunnen.

3. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Mijn ervaring is dat dl alles leuk vind, als het maar nieuw is en er een een beetje actie in voorkomt. En een kwartiertje langer zal niet zoveel uitmaken!

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ja wij zijn bij roodkapje geweest. En wat was het leuk! Dochter heeft volop gelachen en met de gezamelijke stukjes mee gedanst.
    Echt een aanrader! Achteraf kon ze op de foto met roodkapje en werd er nog gezongen in de foyer.

Ook voor papa en mama is het leuk en echt heel grappig sommige stukjes.

Volgend jaar is hans en grietje en dan gaan wij zeker weer

5. sydneys

sydneys Niet meer actief

Dankjulliewel voor de antwoorden.
    0zebra0 superleuk seg, lekker meedansen :)

Ik denk dat ik dan tickets ga kopen. Roodkapje vind hij echt leuk.

6. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Tip op ticket veiling gaat ze er goedkoop uit

7. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Ik ben een paar maanden geleden met mn oudste van 8 geweest. Hij is echt heel leuk (vooral de wolf).

8. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

5 jul 2016
    4.696
    4.304
    113
    noord holland
    wij zijn ook naar roodkapje geweest, onze dochters zijn ongeveer de oudste in zaal maar ze vinden het zo leuk nog steeds! Zijn al naar meerdere musicals geweest. voor hele jonge kinderen kan het spannend zijn.
    De geluiden zijn best hard en soms is er druk spel doordat ze ook best veel improviseren en soms wat hyper overkomen. Het is een best vast theatergezelschap waar de danes-hoofdrol wel elk jaar anders is, Sita en Maud wisselen elkaar af. maar in ieder geval Sita stopt dacht ik. volgend jaar is er een ander. Een man en vrouw (wist dus niet dat dat de eigenaar was ;) ) hebben samen altijd een rol die erbij bedacht is, maar wel altijd als koppel en dat vinden wij juist altijd hilarisch. Voor volwassenen is het ook erg leuk vinden wij, net wat humor erbij die wij wel snappen.
    al met al vinden wij het erg genieten. Toch heb ik ook wel eens jonge kinderen gezien die moeten huilen vanwege de harde geluiden en het donkere van de zaal, maar dat is toch uitproberen wellicht.

Deel Deze Pagina