Ja hoor, vooral Duplo is in de winkel knetterduur. Twee jaar geleden vuilniszak vol voor 75. Zat flinke treinbaan met van alles en nog wat in. Zoonlief wilde vorig jaar een trekker. Rond wezen kijken en alleen die kleintjes vallen nog mee in prijs. Wij wilden een echt grote, via Marktplaats met schepbak voor en aanhanger voor 25, geloof ik. Zet binnenkort maar eens een overschot aan, veelal houten, memory en dergelijke op MP.
Ja hoor! Ben nu al op zoek voor Sinterklaas. Ziet Liza echt niet hoor dat ik het niet in de winkel heb gekocht. Scheelt een hele hoop geld en hoelang spelen ze er nou eenmaal mee... Ff ontsmetten en spelen maar!
Volgens mij ben ik de enige die nee zegt! Ik krijg weleens wat van een vriendin maar dan weet ik waar het vandaan komt. Ik koop nooit iets via MP, vind het gewoon geen prettig idee. Verkopen ja dat doe ik wel!
Hier zou ik geen speelgoed van marktplaats kopen, simpelweg omdat ik al een paar keer slechte ervaringen met marktplaats heb gehad. Ik koop daarom niet meer via marktplaats. Tweedehands duplo heb ik geen problemen mee, zolang het maar goed schoon te maken is. Maar ik wil het zien voordat ik het koop, de rommelmarkt bijvoorbeeld. Stoffen speelgoed koop ik sowieso niet tweedehands. Ik kan me nu al verheugen op de rommelmarkt op koninginnedag hier in de buurt, onze zoon is dan ruim een half jaar.
Dingen van plastic/hout wel, dingetjes van stof absoluut niet, voelt niet goed op de een of andere manier
zeker wel, lekker goedkoop en vaak verkoop je het zelf weer voor die prijs of meer. Ik vind het een uitvinding.
kan ook via MP gewoon je postcode invullen en binnen een straal van .......km doe ik ook altijd, dan zie ik wat ik koop
heb net dus een fisher price giraffe gescoord voor 10,- en een vtech babywalker voor 15,-, lekker schoonmaken en ontsmetten met dettol, klaar, blij meisje! en ik vind t dan ook niet zo 'zeer' doen als ze er niet naar omkijkt, zet ik t weer op mp. tja, in kdv en bij vriendjes spelen ook heeeel veeeel kindjes met t zelfde speelgoed.
Als er geen batterijen in zitten zoals bij veel Duplo gewoon in een kussensloop knopen en op 30/40 graden in de wasmachine. nachtje laten drogen en spelen maar... Dat van het niet meer spelen en weer op mp ben ik het mee eens. Maak je voor een paar euro weer een andere uk blij.
Zeker wel! Simon krijgt een garage van little people. Helemaal marktplaats! Ik ga ook regelmatig naar rommelmarkten, krijgt hij ook kleding en speelgoed van! Een lap erover of in de wasmachine en daarna zeg ik altijd: zow, van ons!