Speelgoed van vroeger

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Joyful, 24 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Oh ja, ik weet het al: Ambi toys.

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.028
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik weet niet meer waar ik mee gespeeld heb, volgens mij was ik niet zo'n speelkind.
    Weet nog wel dat ik heel graag de nieuwste barbie's wilde, maar als ik ze eenmaal had bleven ze liggen en speelde ik er niet mee.

Ben nu ook niet echt een moeder van samen spelen.

3. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Nee..

Ik koop wel spul wat mezelf wel aanspreekt... gijs heeft best wel wat boerderij- speelgoed, dat had ik vroeger zelf niet.. Lego wel, maar dat is voor later..
    "Straks" eerst maar eens samen lekker te prutten hier....Want dat deed ik vroeger ook... LOL

4. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Ik denk dat hier op de zolder wel 100 barbies liggen, met bijpassende huizen, auto's, zwembaden, paarden, boten noem het maar op... 'helaas' ehb ik een zoon :D

Maaaaarrrrr, ik speelde ook onwijs veel met lego dus dat ligt er ook héél veel!!

Kennen jullie loco nog? In zo'n oranje doosje?

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Yup Loco ken ik nog, heeft mijn ma ook nog wel ergens liggen en ministek.

6. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Loco ben ik laatst nog tegen gekomen in 1 van de speelgoedbrochures, ik meen in die van Intertoys. Dus het bestaat nu ook nog!

*gaat ff checken*

Gevonden: Intertoys Speelgoed Gifts&Bijoux Games

7. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Ah loco blijft leuk ! Haha en ministek ook!! Of van die strijkkralen!

En ik was idd ook groot fan van my little pony en de dufties en baby Born :D

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hahah jaaaah strijkkralen..Ze hebben dat Loco wel flink opgepimpt zie ik

9. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Oh die Ambi Toys, daar heeft mijn moeder het ook steeds over. Het is nu overgenomen door het merk Brio (hmz, ik dacht dat dat boter was :D)

10. 078mama

078mama Niet meer actief

Lovely heb je ook het duftiehuis nog? Als je dit hebt wil ik die heeeel graag van je overnemen! Ik had hem ook maar mijn weggooigrage moeder heeft hem zo in de container gegooid! Je weet me te vinden ;)

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

oo ja heel leuk dat speelgoed vabn vroeger. Ik heb zelf nog wat barbies en my little pony's bewaard. Zeker gat er hier playmobiel komen, hoop dat Emma dat net zo leuk gaat vinden als ik vroeger deed.
    en loco??? ja leuk bestaat zeker nog ja, een zoontje van een vriendin had het nog voor zijn verjaardag gehad. En ik heb het ook nog liggen van vroeger.

Heb nu alweer zin om er ook zelf mee aan de zlag te gaan haha:D

12. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Ik heb ook een zoon, wel jammer, want ik had veel mylittle ponies en poppen en zo. Loco vond ik leuk en electro ook, dat koop ik ook voor Luca, ze hebben het nu ook voor jongere kindjes, lijkt míj er leuk. Verder had ik ook van die beertjes, konijntjes met kleren aan?? geen idee hoe dat heette, vond ik erg leuk om mee te spelen. En zo'n worm, als je in zijn buik kneep ging er een lampje in zijn hoofd branden!

13. Slyvia

Slyvia Nieuw lid

4 mei 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik had ook wiebels en ben er nu weer naar op zoek! Die van mij zijn intussen door oudere neefjes en nichtjes versleten geraakt..
    Mocht iemand ze nog hebben of weten waar te vinden, dan hou ik me aanbevolen! Ik vind het wel leuk als mijn dochtertje (over een tijdje dan..) met de wiebels kan spelen.

14. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Vroeger hadden wij heel veel lego, dit hebben we allemaal bewaard en zodra mijn zoon er oud genog voor is kan hij daar mee spelen (en mama ook haha) nu speelt mijn zoon met de houten spoorbaan die van mijn broertje is geweest en hij vind het super! Dit soort speelgoed blijft altijd in de smaak vallen bij kinderen en gelukkig hebben we het bewaard allemaal. Denk niet dat mijn zoon mijn barbies leuk gaat vinden haha.

15. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Misch rare vraag: waar wat is of zijn wiebels? ik heb er nog nooit van gehoord volgens mij, maar als ik het misschien zie dan weet ik misch wat het is ;)

Deel Deze Pagina