Heb je soms ook wel eens dat je naar je dreumes kijkt en denkt: hmmm waarom doe je dit? Opeens pakt ze haar tenen weer in haar mond als ze op het aankleedkussen ligt en gaat erop duimen. Stopt ze speelgoed onder haar kin en wacht tot het vanzelf valt. Gooi ze speelgoed achter haar rug om het te horen vallen8) Bekijkt ze vanuit de kinderstoel het plafond.
jep, hier: Wrijven met de vingertjes over elkaar terwijl ze loopt. gaat ineens staan stampvoeten en kijkt daar dan naar.
Nee, ik verbaas me er niet over. Voor zo'n klein kind is alles op deze wereld nieuw. Ik vind het vanzelfsprekend dat ze van alles aan het ontdekken en vooral aan het uitproberen zijn. Neemt natuurlijk niet weg dat het ontzettend leuk is om te zien! Mijn zoontje vindt momenteel erg leuk om de wereld op zijn kop te bekijken.
wat ik leuk vind, ze moet overal op stampen, plastich op de gornd is stampen, vloerbedekking is ook eerst stampen. buiten had ik een foam puzzel neergelegt en ook daar moest ze op stampen hahahahha echt geweldig
Ik vind het ook wel grappig om naar te kijken, Lieke doet soms ook van die maffe dingen -ineens haar handjes op dr hoofd, soms spontaan en soms als ze een liedje hoort haha. Ze heeft het van op je boze bolletje maar doet het nu heel vaak. -slab af tijdens het eten en die op haar hoofd leggen ( maar ja dat hebben we dan ook een paar keer als grapje gedaan hihi) -ze snuift soms ineens heel hard aan haar handje -tijdens het kruipen ineens op de grond gaan liggen en dan weer verder kruipen, maar soms geeft ze de vloer een kusje Gek eigenlijk he haha van sommige dingen denk ik ja dat doen ze na van ons maar dan misschien net even anders maar ik kus de vloer niet hoor
hahaha ja leuk al die gekke dingen die ze opeens doen! Luca gaat midden in de kamer, opeens op zijn knieen en achteruit kruipen. Of soms loopt hij opeens te grommen. En soms doet hij zijn handen op zijn oren om te horen hoe alles dan klinkt. Ik vind het zo lief hoe kinderen al die dingen onderzoeken.
haha ja.. Heel vreemd wijdbeens rondlopen door de kamer met een raar hoofd erbij en haar armpjes gespreid en dan met een geluid: "Ie! Ie! Ie!' met een soort monsterstem praten en zingen en dan ook echt wel een tijd volhouden..
Hier gaat ze soms ineens op de grond liggen rollen, en dan ook echt een minuut of tien. Als er op de tv geapplaudiseerd wordt, klapt ze mee en legt ze wat ze in haar handjes heeft netjes weg. Ik vind dat soort dingen erg grappig om te zien!
Onze meid trekt regelmatig haar schouders op, haar armen naar voren en gaat dan met haar armpjes trillen.. Waarom..
Mijn zoontje begon dit weekend uit de waterbak van de hond te drinken . Ja op handen en knieen en dan met zijn mondje happen... Tja hij ziet het de hond natuurlijk ook doen.... Hij trekt inderdaad ook wel ooit zijn schoudertjes heel hoog omhoog, houdt hij gerust een minuut vol.
hihi, onze dochter vond met de verhuizing het nieuwe laminaat ook wel érg leuk om op te stampen. Zeker toen ze het nog aan het leggen waren. Verder speelt ze verstoppertje met de insecten buiten... voetje erop.. 'kwijt!' , voetje er weer af... Ook zit ze ineens af en toe met beiden vingers in haar oren? Zomaar ineens op de grond gaan liggen doet ze ook nog steeds graag. Alles moet in haar haren gesmeerd worden... Buiten houd ze vaak mijn hand vast, maar tegenwoordig houd ze ook regelmatig haar eigen handjes vast (en dus mama niet) .