speelgoed van vroeger

Discussie in 'De lounge' gestart door singa, 23 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die lego met dieren was ind fabuland, daar had ik heel veel van, Heb het bewaard en mijn dochter speelt er nu mee. Vind het jammer dat er niet meer zoiets is. Vind de lego van tegenwoordig zo jongensachtig.
    Elastieken deden we ook, Elastieken, erin erop eruit, kippenkruit (haha slaat nergens op)
    Barbies had ik ook, vooral de heart family was ik gek op. Vader met zoontje, moeder met dochtertje.
    2 My little pony's, meer mocht ik niet..
    Verder wilde ik altijd zo graag een troetelbeertje of een poppel. Die stonden dan bij Bart Smit op een hoge plank op een rijtje. Stond daar altijd verlekkerd naar te kijken. Elke verjaardag en Sinterklaas gevraagd en nooit gekregen. Mijn moeder vond ze te duur. Haha nu zeg ik dat soort dingen zelf ook.

2. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    fabulant dat is het inderdaad, mijn moeder heeft vorig jaar via MP een hoop gekocht voor de kleinkinderen, zo leuk spul.

3. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Een lolobal.... dat is zo'n bal met een rondje eromheen om je voeten op te zetten. Het doet me denken aan planeet staturnus met een ring eromheen. Dat vond ik machtig mooi! Kon je buiten lekker op en neer springen, de heeeeellllleeeeeeee daaaaaaaagggggg dooooooooorrrrrrr!! Hahaha

4. singa

singa Niet meer actief

Ik mis alleen de kuifstaartjes nog. Daar heb ik er 2 van. Geen idee meer wat er zo leuk aan was want ze kunnen niet veel.
    De groene boom kwam ik inderdaad op die site tegen. Die hadden we niet zelf maar de buren van mijn opa en oma wel. Daar was ik altijd jaloers op.
    Ik weet niet of ik de site mag noemen?

5. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik heb even gegoogeld, en oh wat een herkenning! Ik was dit helemaal vergeten, maar heb daar vroeger ook veel mee gespeeld.
    Inderdaad heel jammer dat het niet meer wordt gemaakt... mijn zoon is eigenlijk te groot voor duplo (of niet zozeer te groot, maar ik vind dat je bij duplo niet echt kan 'bouwen'), maar te klein voor lego. Dit zou een perfecte tussenoplossing zijn. En via mp kopen vind ik erg duur... volgens mij is het gewild spul bij verzamelaars, want er worden bedragen voor neergeteld... :$

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Zo'n slijmballetje wat je overal tegenaan kan gooien, barbies, tamagotcy, furby, knappertjes

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Loloballen, elastieken, touwtje springen, my little pony's (ik heb ze nog), slimy's etc. Furby's enzo zijn na mijn jeugd, haha, ben al een ouwe trut :p.

8. Dana

Dana Niet meer actief

dufty's, popples, troetelbeertjes, my little pony, groen boomhuis waar je op kon drukken en dan ging ie open :D
    lolobal, panty met een tennisbal erin en dan tegen de muur slaan, waren de buren erg blij mee :D
    zeepsopzakjes, kleefhandjes die je tegen het raam kon gooien.

9. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Jaaaaa dufty's !! Die had ik ook !! En fabuland lego!! Oooh dat was echt mijn speelgoed :D

En wat me ook bij is gebleven zijn de sprookjesboeken van Lekturama. Er zaten ook cassettebandjes bij. Elke keer als je het belletje hoorde moest je de bladzijde omslaan! Echt gaaf die verhalen die erin stonden.

10. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    fabuland is vaker genoemd ik heb het nog steeds :)

11. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Yep zag het haha heb mn post al aangepast! :D
    Mijn zus heeft helaas mijn fabuland lego ingepikt ;)

De Lekturamaboeken heb ik nog wel :D

12. Commodore 64, valt dat ook onder speelgoed?

13. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    oo an de atari 1500 of zo iets, die heb ik verslind vroeger haha

14. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    yep yep :D

15. singa

singa Niet meer actief

ja die hadden wij ook de commodore.
    en kent iemand de smittie boeken? daar zaten ook cassettebandjes bij.

16. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Haha ja, wij hadden vroeger ook een Atari haha. Dat was de eerste echte console volgens mij. Dat was echt leuk en nog zo onschuldig :):p

17. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    my little pony,barbies. trollen, lady lovely locks, super nintendo,springtouw. polly pocket, baby born.
    monchchi aapje ook. en verder? dan moet ik diep graven denk ik

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Insteek mozaik , tol, elastiek, barbie, lego , skipibal ,minnistik.
    Knikkeren .Hoelahoep.
    Leesboeken: pinkeltje Saskia en Jeroen, Jip en janneke,alleen op de wereld.
    Veel speelgoed heb ik nog.

19. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    My little pony!!! Daar was ik zoooo dol op.

En natuurlijk: popples, troetelbeertjes, zo'n lichtgevende glimworm-knuffel.

20. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ja poples troetelbeertjes en snorkels...god wat had ik graag zo'n knuffelbeest van een van die en kreeg ze niet :(
    Heb wel de inktvis van snorkels gehad trouwens...die was denk ik niet zo duur en nadat de echte hype over was.

Deel Deze Pagina