looppop, touwtje springen met liedje iets over op wie ben jij verliefd? en dan ging het we de alfabet af en ging je bij d af dan was je op een jongen verliefd met de letter d. en, bokje springen met de hele school deden we dat in de pauze, elastieken( elastieken er in er uit er op eruit rondje draaien en ....) furby, my little pony, barbie's, poppen, lego, rolschaatsen, splash bal... pfff effe graven in me geheugen
oja ministeck ik heb hier nog kisten vol er van liggen onder het bed, furby had ik ook, en de aller eerste gameboy. bokje springen inderdaad, en hoelahoepen vond ik ook zo leuk, we deden ook altijd een spel houtwagentje of zo iets, 2 aan 2 rennen en dan iemand pakken ofzo ik weet het niet meer precies. en met een balletje tegen de muur gooien 7 verschillende opdrachten, eerst met 2 handen daarna met 1 hand. er komt steeds meer boven borrelen.
ministeck was hier ook geliefd. elastieken met de hele buurt. was alrijd erg leuk. de floortje bellefleur serie vond ik ook zo leuk om te lezen. heb ze bijna allemaal nog. maar niemand hier die de boekjes van smittie kent?
Even denken, een fietsbandvelg met een stokje, een tol die je met een touwtje wegzwiepte.... Oh nee, dat waren de verhalen van oma. Ik had idd een lolobal, een springtouw. Ik speelde samen met mijn broer met lego en playmobil. Ik was totaal geen barbiemeisje.
ja dufty`s!! ik heb alles nog, leuk straks voor mijn dochter. en ik heb ook een serie met beertjes en konijnen family, met bankjes en bedjes, maar geen idee hoe het heet
Feest der herkenning hoor! Hier ook de lolobal, dufties, my little pony's, Fleur (kreeg helaas geen barbie), springtouwen en elastieken! Maar ook (veeeeeel!!) knikkeren, jojo-en, en maanschijven (zo'n rode halve circel met een gaatje erin. Deze kon je ombuigen en op de grond gooien en dan sprong-ie heel hoog omhoog).
Ik speelde vooral met my little pony, barbies (die heb ik nu nog), lego (bouwde hele steden met broertje) En qua gezelschapsspellen speelden we veel spookslot & het betoverende doolhof Buiten speelde ik veel met knikkers, elastieken later kwam die flippo-rage
Mijn ouders mochten niks weggooien dus ik heb alles gelukkig nog. Ik had het huis en de molen. Ik wilde altijd graag de luchtballon maar die heb ik nooit gekregen.
Ik was die maanschijven alweer vergeten. Ik weet nog wel dat mijn broer dat gebruikte om ons te pesten.
Hier ook een monchichi, een boomhuis die ik overigens pas geleden in het krantje van de speelgoedwinkel zag (en ik denk dat ik die dus ga kopen voor mijn dochtertje) en ook inderdaad een commodore 64. Ik ben dan ook duidelijk van 1975...... hahaha Toen ik een jaar of 7 was hadden we ook van die oranje klik klaks en het jaar erop waren jojo's het helemaal. Die had je in zwart en lichtblauw en roze