Die boeken hadden wij ook. Mijn broertje heeft zichzelf ermee leren lezen, toen hij een jaar of 5 was ofzo... Hij vond het niet kunnen dat ik inmiddels had leren lezen op school en hij het nog niet kon Heeft hij eindeloos naar het verhaal van de Tovenaar van Oz geluisterd, tot hij zelf ook de woorden kon lezen... Verder speelde ik ook veel met Lego en ministeck, de playmobil van m'n broertje, af en toe speelde ik met m'n zusje wel met haar Barbie's, maar daar had ik zelf dan niet zoveel mee. Had zelf wel wat Fleur-poppen en My Little Pony hadden we allebei wel het nodige van. En hadden ook van die Simba-beertjes (en konijnen en weet ik wat voor dieren erbij zaten) met meubeltjes enzo erbij. Daar speelden we ook veel mee. Oh, en pin y pon. Zag dat dat tegenwoordig ook weer te krijgen is, maar ziet er nu toch heel anders uit dan vroeger. En heb ook altijd veel gepuzzeld en knutselde veel. Heb vanalles gedaan, "gewoon" knip- en plakwerk, kleuren, filigraan, met rubber, borduren. Zag ook al ergens de commodore64 langs komen, die hadden wij ook. En later de commodore128 Loco heb ik ook veel mee gespeeld, kan me alleen niet meer herinneren of dat nou alleen op school was, of dat we thuis ook een doos hadden. M'n dochter heeft nu in elk geval (ook) haar eigen loco-doos en speelt ze ook graag mee Buiten: springtouwen, tennissen tegen de muur, voetballen in de straat, rolschaatsen. En als ik met water mocht kliederen, speelde ik graag met het fornuis/serviessetje van Fisher Price, zat in zo'n groene geruite zak.