Poppels, troeliewoelies, dufties, my little ponies.. En ongelofelijk veel geknutseld. En buiten zo'n bal met zo'n ring eromheen (lolobal??) ow en mijn moeder heeft liters smurfensnot (plastic zakjes met beetje afwasmiddel) gemaakt.. Trouwens wel grappig al die spaar dingen. Ik zeg allemaal weer aan de potloodpunten!
Leuk om te lezen! Weet iemand hoe dit heet? Het is een huisje met daarin een poppetje, het buikje is een rond doosje en je kan het hoofdje en ledematen naar binnen vouwen. Dat doosje wat dan overbleef pasje precies in een vakje in het huisje. Het was een plastic popje met echte vlechtjes. Op het buikje zat een edelsteentje in de vorm van een hartje. Wij noemden haar vroeger "Liesje" maar ik weet niet of het echt zo heet? Edit; gevonden: sweet secrets! Hihi
Ook veel met de tol gespeeld , steppen, knikkeren , puzzelen mozaïek , loggo . Zo kan ik nog wel even door gaan . Sieraden maken .
Memory deden we vaak thuis met elkaar , won ik meestal . Komen steeds meer herinneringen om hoog . Best leuk dit topic .
Vooral Barbie pfff ik wilde alles van barbie hebben geloof ik Verder: My little pony Lego Baby Born Tamagotchi (en dan in de pauze gauw spelletje spelen met 'm ) Trollen Popples En op de gameboy!
Wij zongen het anders.. Er is een vrouw vermoord achter het gordijnenkoord Ik heb het zelf gezien Het was op kamer 10 Het bloed liep van de trap Het leek op tomatensap Ik nam er een likje van Ik werd er misselijk van Ik belde de politie op En zei mijn naam hardop Ik ben Anja rikke tikke tanja Travestiet! Hihi lees dat er nogal veel verschillende versies zijn.
Was net even op zoek naar dat visje happen spel , [kan hem niet vinden ] Kwam wel andere tegen die ik ook wel veel speelde thuis komt ie: menserger je niet , vier op een rij. ganzenbord, rummycub, dammen,monapolly , dokterbiber . Wie is het .
wij zongen hem ook net wat anders! Er is een vrouw vermoord achter het gordijnenkoord Ik heb het zelf gezien Het was op kamer 10 Het bloed liep langs de trap Het leek tomatensap Ik nam er een likje van Ik werd er misselijk van Ik belde de politie op En zei mijn naam hardop Ik ben Iejaadeeja rikke tikke Thea Willie Wortel Holleee! Ullie ullie oelala ullie ullie oelala draai je rond raak de grond geef elkaar de hand en kus de grond (niet dat we dit laatste deden )
Leuk topic dit. Vroegah deden we ook een dansje. Draai in het rond, raak de grond, geef elkaar een disco kont. En kan me ook nog een ander herinneren. Iets met: alle soldaten gaan marcheren, hatjie hatja ofzo, en had je een heel dansje bij. Ik was vroeger weg van polly pocket. En die roze glitterkasteeltjes die je kon openen met een magische sleutel.