help, een 3 jarige!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door kikker28, 31 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kikker28

kikker28 Actief lid

10 okt 2007
    302
    0
    0
    Wie herkent het volgende.
    onze dochter van 3 eneen half is soms onbegrijpelijk.
    Sinds kort komt ze zo'n 4 a 5 keer haar bed uit, om aan mijn bed te gaan staan huilen, er is niets aan de hand, maar waarom ze het wel doet kunnen we niet achter komen. dit samen met de nachtvoedingen van haar broertje (zo'n 2 a 3 per nacht )breekt me aardig op.
    Herkennen jullie dit en wat kunnen we hiermee doen?
    OOk het 's avonds naar bed gaan is een drama, elke avond is het weer brullen geblazen, we hebben nu zelfs picto's dat het naar bed brengen iedere avond hetzelfde gebeurt en iedere avond is het weer hetzelfde liedje als we weggaan is het brullen, krijsen enz. we negeren het.
    wie herkent het?

2. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    is het begonnen sinds de komst van haar broertje? Hij wordt misschien in haar ogen beloond met aandacht en eten en mag bij mama en papa in bed als hij 's nachts begint te huilen.
    Probeer eens met een handpop haar 's avonds naar bed te brengen, misschien dat ze tegen een pop wel wat loslaat.
    Bij het kruidvat hebben ze momenteel voor 5 euro een beloningdsbord waar ze magneetjes op kan plakken als ze bijvoorbeeld in haar bedje is gebleven 's nachts.

3. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    wij zijn begonnen met sticker systeem

youame wordt nu ook steeds wakker snachts
    en ook toen haar broertje nachtvoeding kreeg dan kwam ze ook ik liet haar dan helpen en dan ging ze ook weer slapen

nu is het zo dat ze voor 23.00 niet slaapt 100x der kamer uitkomen
    ik hou der smiddags al wakker en eet tegen 17.00
    ik laat der dan bij ons op bed in slaap vallen en als ze dan slaap breng ik der naar der eigen bed en slaapt ze verder tot 7a 8 uur

4. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Esmee doet het ook sinds de komst van haar broertje! Ik denk ook idd dat wanneer hij huilt hij aandacht krijgt en dat zij dat ook wil.. Esmee is alleen nog iets jonger en kan nog niks uitleggen...

Deel Deze Pagina