Als ik dat zo lees denk ik arme knul hahaha, hij heeft een heel klein stoffen koffertje, daar passen wat auto's in en wat kleine frut. Knuffel om te slapen. Wat knutselspullen en een ballonbal, makkelijk voor onderweg en neemt nauwelijks plaats in beslag. Hoop dat de ballonnen het houden hahaha Op de camping is een speeltuin en zwembad. Smorgens gaan we dingen ondernemen en smiddags rustig bij het zwembad of huisje. In de auto kan hij verder niks doen omdat hij anders autoziek gaat worden. Luisterboeken kan gelukkig wel. Hij neemt trouwens wel een camera en verrekijker mee dus zal zich echt wel vermaken.
Daar heb ze idd gelijk in.. Wij nemen altijd heel veel mee! En het blijft allemaal netjes in het schuurtje van het huisje liggen Ze hbben daar zoveel leuke andere dingen te doen. Fiets en hoverboard gaan wel mee. Die gebruiken ze ook echt heel veel.
Ik neem zo min mogelijk spul met kleine onderdelen mee, dat kan alleen maar kwijt raken. Bij mij zijn ze de echte speelgoedleeftijd ook ontgroeid, maar dat was ook vroeger wel hoe we het deden. Afhankelijk van waar we naar toe gingen, hadden ze ook niet veel nodig. Qua knuffels ed stel ik ook een grens van een stuk of 2/3 (bij de jongste iets meer soms, maar die heeft ze ook echt 'nodig'). Wat we nu al een paar jaar zo ongeveer meenemen: boeken/ereader, tablet, telefoons, tekenpapier en stiften, een paar spelletjes, een nieuwe puzzel (voor regenachtige dagen), wat buitenspeelgoed en allebei dus 2/3 (tot max. 5 voor de jongste als ze het per sé wil) knuffels. En in de auto tijdens de reis krijgen ze een aantal keer een klein cadeautje, dus dat geeft ook weer wat nieuws om mee te spelen tijdens de vakantie als ze per sé ergens mee willen spelen.
Hier ook veel speelgoed (barbies, poppen, auto's, duplo, lego, Playmobil) en veel kleur, verf en klei spullen en een bal, frisbee, jeux de boul, tennisrakets, puzzels, emmer en schep etc en Electro. Uiteindelijk spelen ze bij mooi weer gewoon buiten met de bal en speeltoestellen op de camping.
Ze hadden hier uiteindelijk een vakantie doeboek mee, tafeltennisbatjes, een bal en een pak kaarten. Alleen de bal en de speelkaarten zijn gebruikt. Verder hebben ze nog wel wat spulletjes gekocht die ze op konden duiken in het zwembad.