Hier was de Tiny Love mobile vanaf het begin een groot succes, hij ligt er met gemak een uur onder te schaterlachen. En hij kon lang liggen staren naar felgekleurde knuffeltje. Ook zo'n Fischer price mobile voor aan de kinderwagen (klengelt heen en weer) vindt hij erg leuk. Verder sinds een paar weken kleine rammelaartjes (zachte, zodat ie ze niet door zijn fontanelletjes heen ramt ), en hangspeeltjes met belletjes om tegen aan te slaan en heen en weer te schudden.
De rammelaar van de Hema is hier een groot succes. Was het bij mijn zoontje ook al. HEMA) Knisperdoekjes / boekjes, zachte bal, knuffeldoekjes, speelgoed om op te bijten zijn hier favoriet. De babygym en muziek mobiel deden het ook goed.
Die rusp rammelaar vind ik niet te gebruiken vanaf 3 maanden. Dat ding is veel te groot voor die kleintjes. Mijn zoontje speelde daar echt pas goed mee toen hij kon zitten.
Merci voor de tips dames. manlief en ik hebben alleen al plezier door naar de fotos van jullie kids en de speeltjes te kijken op internet.