Hallo! Meisjelief is bijna 8 maanden oud en begint zich op te trekken aan de bank, de box, etc. Nu wil ik graag speelgoed voor haar kopen wat hierbij 'past' zeg maar. Wat we hebben is vooral op-de-buik-lig-speelgoed. Ze doet er niet zo veel meer mee en dat kan ik me voorstellen, want ze is met heel andere dingen bezig. Wat info omtrent haar motorische skills: Kruipen heeft ze helemaal onder de knie. Ze kan sinds een week of 2-3 goed zelf gaan zitten en houd dat ook een poosje vol. En ze begint zich vanuit kruip of zit dus aan bijvoorbeeld de bank op te trekken. Nog niet helemaal tot staan, maar ik denk dat dit met een maandje wel zover is. We hebben wel al een koektrommel/vormenstoof, dat is leuk voor als ze zit. Maar wat is leuk om het staan te stimuleren? Ik ben benieuwd naar jullie tips!
Ik lees mee 😄 Mijn meisie staat nu ook op en wilt graag lopen, dat zie ik. Een loopkar kan een idee zijn, met hulp kunnen ze proberen te lopen
Gezellig dat je meeleest Roosje Loopkar hebben we inderdaad op de lijst staan! Ik zie ook van die speeltafeltjes, dat er van alles te doen is op het tafelblad zeg maar. Maar ik vind ze er niet zo leuk uitzien, heel plastic lijkt het ook wel.
Je zou idd zo'n activity tafel kunnen kopen. Je kunt ze zelfs kopen waar je de Ipad in kan doen. Wij hebben hem zelf niet, maar hij lijkt mij wel leuk. Een loopauto valt hier ook erg in de smaak.
Wij hebben nu ook van V-tech een hele hoop zit-speelgoed gekocht, wat ze nu had is nu wel een beetje over (knuffels, rammelaars, eenvoudig speelgoed enz.) We hadden al wat maar nu hebben we een vormenkever (groot) gekocht en stapelblokken met muziekjes. Je zou idd zo'n activity-ding kunnen kopen We waren bij Toyx XL bij The Wall en daar hebben ze ongelooflijk veel speelgoed, ook van Hello Kitty, Cars, loopkarren, e.d.
Ik lees ook even mee, mijn dochter is nu 9 maanden oud en trekt zich nu ook overal aan op.. We hebben een activity tafel van chicco, misschien moet ik die helemaal omhoog zetten. Ze ligt er nu steeds bovenop.. haha
Wij hebben de LEREN STAAN GIRAF Zelf heb ik er nog niet echt ervaring mee, hij heeft namelijk nog niet echt interesse om te gaan staan.
Wij hebben nu een babywalker en daar kan ie zowel zittend als staand lekker mee spelen! Hij vind het helemaal geweldig! Bart Smit - Woezel & Pip Babywalker Bij de V&D zag ik m afgeprijsd voor 19,-!
Bedankt voor alle tips! Die is wel leuk. En 19,- is een koopje, maar ik kan m alleen voor 49 vinden bij de V&D...
Wij hebben alleen een loopkar qua staan-speelgoed. De rest ontdekken ze toch zelf wel. Ik zou niet weten wat je anders nog kan doen? Het lopen en staan op zich is vaak al mooi om te doen.
Heb gisteren bij de Bart smit Loopwagen van Fisher price gekocht. Kostte 22,- en je krijgt er gratis een grote stevige Bart Smit zak erbij en mijn dochter vind hem geweldig! Als ze aan de bal draait en rolt krijgt ze een slappe lach! De actie is alleen op 3,4 en 5 oktober en op=op. Heb gisteren toevallig de laatste gepakt! Gaat erg hard!