Speelgoed voor honden

Discussie in 'De lounge' gestart door Roozjuh, 19 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danip

danip Niet meer actief

Volgens mij is die van ferplast wel harder. Die is namelijk van een soort keihard plasticachtig rubberig iets. haha, goede uitleg he! :p

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    oja! was ik helemaal vergeten:
    Ik heb van een oud buurvrouwtje een honkbal gehad. Mijn oudste hond was haar tennisbal kwijt en ging piepen en janken. Dat hoorde dat vrouwtje en toen gaf zij die honkbal

die krijgt zelfs mn adhd hond niet stuk! die heb ik al 2jaar. ding is alleen zwaar dus als hij m op de groot gooit dan horen mn onderburen dat

ik ben @ stad. kijken voor wat leuks

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik zou ook zeggen een zwarte Kong... Wat je ook kan proberen (weet niet of het al gezegd is..) maar een scooterband ofzo?
    Als je een tuin hebt natuurlijk, dan kan je die mooi buiten leggen.

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    @Astrid85:
    heb helaas geen tuin

Meiden: kom net uit de stad. heb gezicht naar die ferplast maar dat hebben ze hier niet.
    Misschien nog bij een andere winkel maar daar kijk ik volgende week wel ff naar.
    Heb net bij een euroshop 2 van die knuffels gekocht, mogen ze daarmee spelen. waren maar een euro dus valt mee

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.092
    3.875
    113
    Hier een Kong en een goed flostouw, wat wat duurder was. Maar ik merk zo goed het verschil tussen die goedkope touwen, die sloopt ze ook in een dag.

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik heb maar weer 2 tennisballen gehaald :p

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Hier ook een sloperd al vanaf jongs af aan.
    We hebben hier de kong 1 maatje onder de grootste (het is een Jack Russel)
    Alsie echt zn best doet sloopt ie m alsnog!

Ik heb een touw liggen met lussen en knopen, in het midden zit een keihard plastic ring met weer grotere plastig ballen erop.
    Die is eigenlijk het enige wat ie niet compleet kapot krijgt.
    Wel mini hapjes eruit, maar niet echt kapot.

Ik heb hier gewoon een stuk of 5 speeltjes in zn mand liggen, dan sloopt ie wat minder heb ik gemerkt.

Maar het allerleukste speelgoed van hem is ..
    een stukje rubberbal van 1 cm ...
    Raar beest :)

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    haha ze zijn meestal tevreden met het kleinste ;)
    heb ik ook met mijn hondjes, had 2 broeken die ik niet meer aan kon, broekspijpen eraf geknipt en daar spelen ze dan mee. maakt geen hard geluid als ie t door de kamer gooit, en tis niet duur want de broek trek je toch nie meer aan, en ze doen er redelijk lang mee.
    2 broekspijpen doen ze nu al 6maanden mee. wel scheuren en gaten erin maar dat was te verwachten :p

9. myra

myra Lid

23 mrt 2006
    52
    0
    0
    gelderland
    die van ons is niet echt een sloper het enige wat hier veel gaat zijn tennisballen na nog geen half uurtje is die al overmidden en dan word die helemaal kaal geplukt :( , ik heb vorig jaar bij de dierenwinkel een bal die is flexibel lijkt een kaatsebal gekocht worden per drie verkocht en die gaan prima

liefs Myra

10. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Die speciale honden tennisballen zijn hier met een halve minuut helemaal kapot.
    Open en die stof ligt er dan al af.
    De echte tennisballen doen er 5 minuten over (zijn 2x zo dik)
    Een voetbal blijft 10 minuten redelijk heel, daarna issie lek en kaal.

Een speeltje is ook pas leuk wanneer het kapot is.
    Als de mensen hier in de buurt een kapotte bal hebben krijgt onze hond m.
    Zij zouden hem anders toch weg gooien en onze hond heeft er nog een tijd plezier van :D

Deel Deze Pagina