ik wou een speeltje voor mijn zoon kopen wat hij dan in de auto krijgt als we op vakantie gaan zodat hij zich daar goed mee kan vermaken. maar wat is nou een leuk speeltje (maar niet groot en onbenullig) waar hij zich een tijd zoet mee kan houden. die dingen die je aan de buggy kan hangen en dus ook aan het autostoeltje of ergens anders aan, hebben niet echt een hoog acitviteiten-gehalte. iets knisperends, kraaltjes hooguit. maar daar wordt hij wel iets te groot voor, hij is dan 1 jaar als we op vakantie gaan. hebben jullie een tip? met wat voor klein speelgoed kunnen jullie kindjes van ongeveer 1 jaar zich goed vermaken? alvast bedankt
Mijn dochter had zo'n speelgoed mobiele telefoon in de auto. Een groot succes en nog steeds. Ze houdt hele gesprekken.
ik heb een speelmat aan de stoel hangen en mijn dochter een stuurtje in haar hand , daar zitten knoppen op met div soorten muziek geluiden, en als ze daar op druk gaat er een lichtje branen+muziek bij het zelfde plaatje. was 30 euro, maar ze is er echt heel lang zoet mee, naam weet ik zo niet, gekocht bij duimeland
Ja, hier is de ultieme tip: een pakje zakdoekjes Echt, ze is er zoet mee tot ze in slaap valt (na een uurtje ofzo)