Herkent iemand dit? Kleine is nu 6 maanden en gilt sinds een paar dagen. Van plezier, dat wel. Ze ligt nu al een uur in bed te gillen en giert het uit van het lachen. Normaal is ze binnen 10 min. vertrokken. Is dit een fase?
Wat grappig! Hier ook, niet in bed, maar verder overal: op het speelkleed, in de box, tijdens het douchen (met raam open dus de hele buurt kan het horen) en in de tuin. Hij heeft er echt lol van en ik eerlijk gezegd ook wel een beetje. Soms probeert hij zo hoog te gillen dat er geen geluid meer uitkomt, haha. Ik denk gewoon dat hij zijn stembanden aan het uitproberen is.
Hier ook een kleine schreeuwer en ik vind het zo schattig en grappig. Dat kleine hoofdje zo star naar voren kijken mondje open en zo hoog en hard mogelijk.
Hier idem. Ook leuk; midden in de supermarkt Het bejaardentehuis hier in het dorp was net boodschappen doen dus het duurde wel even voor ik thuis was
Haha ja het is superschattig! Met dat mondje wagenwijd open en handjes wapperen en lachen dat ze doet
Oh ja dt wapperen haha, zo leuk die herkenbaarheid. En na het gillen gaat hij heel druk met z'n beentjes trappelen.
Haha hier ook twee gillers Ze maken me 's ochtends altijd wakker haha. En een van de twee doet altijd heel hard adem naar binnen 'doen' dan komt er zo'n gek geluid uit, en dat keihard dat ze erin smoort
Is een fase! Onze dochter deed het ook keihard toen ze het ontdenkt had. Oren deden er soms pijn van! Gaat weer over hoor, tenminste, tijdens spelen en stoeien kunnen ze nog wel lekker blijven gillen, hihi!