Speelgoed voor kinderstoel

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Annette123, 30 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annette123

Annette123 Niet meer actief

Mijn lieve dochter heeft het gooien ontdekt. Hardstikke leuk om al die herrie te horen, behalve voor mijzelf:(. Je ziet weleens speelgoed wat je met een zuignap kan bevestigen aan het blad van de kinderstoel. Maar..... blijft dat nou echt vast zitten of is er ander speelgoed bestand tegen de spierballen van mijn dochtertje:D
    Dus hebben jullie leuke ideeen voor speelgoed (als ze in de kinderstoel zit) ?????

2. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toen mijn zoontje in de wilde fase zat bleef zo'n speeltje niet zitten. Inmiddels vindt hij het interessant en blijft het wel zitten.

Wij legden zo'n 15 blokjes neer. Dan was hij wel even bezig met alles oppakken en er af gooien :)
    Het gooien hoort erbij en zou ik niet teveel afremmen. Ze moeten ontdekken hoe het klinkt als iets valt

3. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

2 mrt 2012
    1.324
    0
    0
    Ik heb een speeltje met een touwtje aan de kinderstoel vastgebonden. Hoef ik hem alleen maar binnen te halen en hij kan hem niet zover weg gooien. Wacht op de dag dat hij snapt dat hij hem zelf terug kan halen door aan het touwtje te trekken.
    Wel bij blijven natuurlijk :)

Deel Deze Pagina