Eerste verjaardagsfeestje, breng je de kinderen thuis of niet?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door vanesje, 22 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    We willen de verjaardag in een speeltuin vieren maar wat is tegenwoordig normaal? Moet je alle kinderen thuis brengen of laat je ze ophalen door de ouders op de feestlocatie?

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

wat ik me kan herinneren van vroeger is dat ik altijd thuis werd gebracht. zou het zelf ook doen denk ik.

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    tja, maar vroeger zat je niet met autostoeltjes en zitverhogers en dergelijke ;) . Dus wat dat betreft weet ik niet water 'gewoon' is tegenwoordig?

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Lekker laten ophalen. Is normaal hoor. Scheelt je een hoop stress. Een tip maak het je zelf zo makkelijk mogelijk. Neem niet te veel kinderen en maak het feestje niet te lang. En neem er hulp bij. ;) Veel plezier alvast.

5. citta

citta Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.023
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    rotterdam
    als ik een kinderfeestje zal geven
    moet ik ze wel laten ophalen want wij zelf hebben geen auto dus geen keus

of ik moet met openbaarvervoer moeten gaan
    maar dat is ook hele gedoe met al die kinderen

6. veertje

veertje Fanatiek lid

Wij hebben ze allemaal thuis gebracht omdat we niet precies wisten hoelaat het afgelopen zou zijn.. De meeste woonde hier in de wijk dus we hoeften er maar 2 met de auto weg te brengen..

7. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Als ik het thuis zou vieren zou ik zeggen dat ze moeten brengen en halen maar als ik ergens heen zou gaan en ik heb voor iedereen een stoeltje voor in de auto dan zou ik ze denk ik wel naar huis brengen, maar ik twijfel aan de andere kant ook wel.

Deel Deze Pagina