We willen de verjaardag in een speeltuin vieren maar wat is tegenwoordig normaal? Moet je alle kinderen thuis brengen of laat je ze ophalen door de ouders op de feestlocatie?
wat ik me kan herinneren van vroeger is dat ik altijd thuis werd gebracht. zou het zelf ook doen denk ik.
tja, maar vroeger zat je niet met autostoeltjes en zitverhogers en dergelijke . Dus wat dat betreft weet ik niet water 'gewoon' is tegenwoordig?
Lekker laten ophalen. Is normaal hoor. Scheelt je een hoop stress. Een tip maak het je zelf zo makkelijk mogelijk. Neem niet te veel kinderen en maak het feestje niet te lang. En neem er hulp bij. Veel plezier alvast.
als ik een kinderfeestje zal geven moet ik ze wel laten ophalen want wij zelf hebben geen auto dus geen keus of ik moet met openbaarvervoer moeten gaan maar dat is ook hele gedoe met al die kinderen
Wij hebben ze allemaal thuis gebracht omdat we niet precies wisten hoelaat het afgelopen zou zijn.. De meeste woonde hier in de wijk dus we hoeften er maar 2 met de auto weg te brengen..
Als ik het thuis zou vieren zou ik zeggen dat ze moeten brengen en halen maar als ik ergens heen zou gaan en ik heb voor iedereen een stoeltje voor in de auto dan zou ik ze denk ik wel naar huis brengen, maar ik twijfel aan de andere kant ook wel.