Dag dames, Al eerder viel het mij op hoe goed sommige dames dingen kunnen vinden op internet dus na een hele dag gefrustreerd zoeken roep ik jullie hulp in . Ik zoek voor de oudste het volgende: Bandai.com - Ben 10 Ultimate Alien Het hoeft niet deze set te zijn maar ik zoek dus een setje van dat soort poppetjes die je in de alien creator kunt vormen ( dat is zo'n ding Bandai.com - Ben 10 Ultimate Alien ). Wie wil mij helpen?
Ik heb wel actiefiguren gevonden maar weet niet of het ook van die in de alien creator kunnen? Ik ga nog even voor je verder zoeken Actiefiguren ben10 - Speelgoed - Overige - Snuffelmarkt Edit: Bovenstaande heb je niets aan denk ik.. deze misschien wel? Ben 10 - Alien Creation Chamber & 7 Interchangeable Character Toy Figures & Keys | eBay maar dan moet je het wel weer uit GB halen en kost het flink wat.. zoek nog even verder Edit 2: Als je kijkt op Ebay komt het eigenlijk bijna allemaal uit Engeland.. vraag me af of je het zo hier kan kopen? ben10 alien creation | eBay