Wat doet jullie kindje aan met de feestdagen?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Lucia, 6 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Vraag zegt het al. ;)

Kopen jullie speciaal iets, of trekken jullie iets leuks uit de kast? :)

Ik ben er nog niet uit... I love shopping :D

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Gewoon iets leuks uit de kast, er hangt genoeg ;)

3. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik ga niks feestdagerigs kopen iig. Ze hebben kleding genoeg en ik vind het zonde om iets te kopen wat ik ze daarna niet meer aantrek omdat ik het "too much" vind voor een niet-feestdag.

Voor mijn zoontje weet ik al wat ik hem aantrek:
    - jeans van Vingino
    - overhemdje van S&D Le Chic
    - mouwloos vest van Just Small

Over mijn dochters outfit moet ik nog even nadenken.

4. beccie

beccie Niet meer actief

ik ga er niks speciaals voor kopen.
    hij krijgt gewoon een spijkerbroek aan en een leuke trui ofzo.

5. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Ik wil eigenlijk wel een leuk jurkje voor mijn dochter, maar wel iets wat ze vaker aan kan. Zat te denken aan rond de 15 euro....
    Bij hm hebben ze veel in die prijsklasse, maar wel dingen die eigenlijk alleen met kerst kunnen.
    Ideeen en fotos zijn welkom!!:D

6. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ik hou marktplaats nog wel in de gaten voor een leuke jurk. Of misschien een leuk vestje voor erbij.

Als ik wat leuks zie, koop ik nog wel wat. Maar dat is dan ws wel iets dat ook draagbaar is buiten de feestdagen.
    Maar dat doet ze dan hooguit 2 dagen aan (we hebben 3 dagen feest; incl kerstavond).

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Pff, nog geen idee. Met kerst zijn wij waarschijnlijk aan het verhuizen dus ik ben bang dat het dan geen feestoutfit wordt, maar 5 januari hebben we een groot familiefeest dus dan moeten mijn meiden er wel op hun allermooist uitzien om lekker met ze te kunnen pronken ;). Maar ik ga er niet veel geld aan uitgeven. Als er nog leuke feestjurkjes bij de Zeeman ofzo komen misschien dat ik die nog koop, maar anders niet. De jongste heeft een ontzettend lief wit/roze setje met rokje en vestje, denk dat ik haar dat aan trek, heeft ze nog niet gedragen. De oudste doe ik óf een knalroze rokje van Lief met bolero in dezelfde kleur en witte maillot en shirtje, óf een donkerblauw gebloemd jurkje van de Hema met witte maillot en vestje. Dat had ze laatst aan en stond ook heel schattig maar misschien niet echt feestelijk

8. Syl72

Syl72 Bekend lid

14 mrt 2008
    817
    176
    43
    Ik heb echte mooie feestkleding via marktplaats gekocht. Het is echt nieuw om te zien. Een mooie zwarte glitterjurk voor mijn dochter en een blouse met gilet en stropdas voor mijn zoontje. Toch iets speciaals voor weinig geld. Ik geef niet zo veel om de feestdagen, maar ik vind het wel leuk om mijn kids dan lekker op te doffen.

9. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ja ik zou het ook wel zonde vinden als ze het maar één keertje aan kan...langs de andere kant hebben ze nu bij Wibra en Zeeman echt leuke jurkjes voor nop...moeilijk, moeilijk...

10. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

mja als ik wat nieuws ga kopen.. (en ik kreeg wat leuke tips over leuke maillots en beenwarmers!) dan is het wel iets wat ze evt ook op andere dagen nog aan kan :)

ik ben er nog niet uit.. ligt er aan of ik nog in de winkel kom en of ik daadwerkelijk iets leuks zie
    op zich ligt er in de kast ook allerlei leuks.. dus niet winkelen is in principe ook gewoon een optie :)

11. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    #11 Wijffie75, 7 dec 2012
    Laatst bewerkt: 7 dec 2012
    Mijn dochter heeft 3 weken geleden een 'feestjurk' gekregen. Die is dus gelijk voor d'r verjaardag geweest, ze had 'm aan met pakjesavond en hij gaat straks in de herhaling met de kerstviering in de kerk van school én met kerst zelf. 15 euro bij de H&M, das best te overzien voor die 4 keer toch? :)

Product Detail | H&M NL

12. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Voor d feestdagen koop ik altijd iets speciaals.
    Dochter: jurkje. Boven is het zilverkleurig en onder zwart met een gaaslaagje eroverheen en glitters erin verwerkt. Op de heup 3 bloemetjes roze, zilver en zwart ( van de hm)
    Zilverkleurige bolero en zilveren schoentjes (zara)

Zoon: zwart overhemd met zilverkleurige das en zwarte pantalon

Papa en mama, outfit in dezelfde kleuren

13. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Hahahahha die heeft mijn dochter ook maar dan in het zwart

14. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Leuk is ie he! Mijn dochter wil alleen maar roze roze roze :) Elk jaar mag ze voor d'r verjaardag een feestjurk uitzoeken. Best handig om eind november jarig te zijn, want dan heeft H&M de feestcollectie al hangen en kun je voordelig een feestjurk kopen. En we zijn altijd zo klaar, winkel in en de eerste die ze ziet moet ze hebben! :) Dit jaar voor de vorm nog een andere gepast, maar deze stond ook gewoon echt het leukste. Handig zo'n besluitvaardig kind :D

15. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Dochter heeft de hm jurk van vorig jaar nog dus die mag ze weer aan. Lijkt op de hierboven genoemde jurk alleen dan met korte mouwen + bolero erop. Bolero heeft ze vaker aan gehad en kan ook prima de rst van het jaar. De jurk is niet echt draagbaar voor school met al het tule, maar na kerst mag ze hem wel aan want volgend jaar zal hij te klein zijn ;)

Zoon heeft nog een nieuw overhemd in zijn kast hangen dat ik voor kerst bewaar. Daarna kan hij hem dus doordragen.

16. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

een H&M jurkje voor de Kerstviering op het kinderdagverblijf, daarna verkleedkist (wordt nu al veel in gedanst... naar ding maar goed, zij vindt 'm mooi en ideaal dus voor dansen)

En blauwe met blauwe legging voor 1e kerstdag (bij mijn moeder)

De tweede kerstdag (verjaardag schoonvader). Een wit truijurkje met grijze glittermaillot en glitter bolero (H&M en Hema)

17. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.823
    2.004
    113
    het eerste waaraan ik dacht toen ik de titel van dit topic las was "kleren" :D Lol. M.a.w; :Dze heeft een boel leuke dingen in de kast hangen en dus zoeken we daar wat leuks uit voor 2e kerstdag als we weg gaan en 1e kerstdag is lekker bankhangen met het gezinnetje en dus moet het vooral makkelijk zitten.

18. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Niks heb genoeg in de kast hangen. En we vieren het gewoon bij opa/oma thuis dus niet in restaurant of bij vrienden. Dus ga niet iets extra kopen voor die ene avond.

19. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Wat er schoon bovenop de plank ligt.

20. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik heb twee outfits gekocht bij H&M. Een tweed broek (zwart) met daarop een zwarte bloes met zilveren stropdas. En een grijze broek met een witte bloes met giletje.

Tot nu toe heb ik eigenlijk ieder jaar wel iets bijzonders gekocht. Maar wel iets dat ze hierna ook nog makkelijk kunnen dragen zonder dat het over the top is.

Deel Deze Pagina