Speelgoed.

Discussie in 'De lounge' gestart door Imensa, 26 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    heel leuk! zo iets wil ik ook voor mn zoontje, denk dat hij dat heel leuk zal vinden :)

2. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mijn dochters zijn gek op racebanen en autootjes, maar ook op poppen en roze frutsels enzo. Ze krijgen beide.
    Mijn buurjongetje loopt altijd met een pop, logisch want zijn moeder loopt altijd met zijn babybroertje :)
    Ik doe er dus niet moeilijk over, spelen is doen wat je leuk vindt, of dat nou met een poppenhuis of met een racebaan is maakt mij niet uit.

3. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Gaaf toch! mooi huis!

Hier een dame die een bestuurbare auto heel interessant vind. En ook auto's en treinen. Ze heeft een duplo trein.

Dus als ze 4 word en ze kiest dan nog de bestuurbare auto dan krijgt ze die.

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik vind er geen verschil, hier heeft zoontje een pop en een kinderwagen. Hij scheurt er mee door t hele huis lachen toch :D

5. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Nou, ik zou geen roze poppenhuis kopen, maar waarom niet zo'n houten bijv? mijn zoon heeft ook het rode winkeltje van de Hema + een winkelkarretje met boodschappen

6. rums

rums Niet meer actief

Vind het geen probleem. Lijkt me gezond gedrag wat bij de ontwikkeling hoort. Mijn zoontje speelt graag met pannetje en lepels.

7. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Mooi poppenhuis, Imensa :)

8. AzA

AzA Niet meer actief

#88 AzA, 28 mei 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 mei 2014
    *bericht verwijderd*

9. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
  10. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik denk, dat je géén poppenhuis moet kopen, alleen omdat hij er op de psz ineens mee speelt. Ik denk dat kinderen speelgoed, wat ze thuis niet hebben, heel interessant vinden. Als je een poppenhuis koopt, is de kans groot, dat hij er nauwelijks mee speelt. :D

Buiten dat, als een meisje graag met auto's speelt en daar ook om vraagt, is het geen probleem. Waarom zou het dan wel een probleem zijn als een jongen met poppen wil spelen? Ik heb twee zoontjes. Ik heb een van mijn eigen oude poppen beneden liggen. Ze hebben beide een fase gehad, waarin ze ineens met die pop gingen slepen. Laatst ging de oudste ziekenhuisje spelen en de pop was patiënt. Ach, lekker laten spelen.

11. Imensa

Imensa Niet meer actief

12. Imensa

Imensa Niet meer actief

Helaas te laat hahahah hij speelt er heel de dag al mee. Mama pop bakt heel de dag taartjes en stopt de wasmachine vol. Papa pop zit heel de dag al lui op de bank. Meisjes pop ligt te weken in bad en jongetjes pop zit heel de dag te poepen op de wc (incl de poepgeluiden die erbij worden gemaakt... ohhhh wat doet hij nou??? Word er dan geroepen gheheh)

13. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik heb het idee dat mannen vaak denken dat hun zoon misschien neigt naar de homoseksuele kant als ze met een pop spelen. Maar meisjes die met lego spelen kan dan weer wel.

Volgens mij zijn vrouwen daar makkelijker in :p

Ik vind het in ieder geval best kunnen. Als ze er toch plezier van hebben, laat ze lekker genieten :)

Deel Deze Pagina