Speelgoed

Discussion in 'Schoolkinderen en pubers' started by NiekeKris, Jul 31, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 2jees

2jees Niet meer actief

Maarre, dat is juist vaak zo bij kids toch, dan is dit hot en dan doen ze er weken niks mee. Ik zelf ga daar niet telkens nieuwe dingn voor kopen!

Hier: -Duplo raakt wat uit tenzij met de hele familie ;)
    -Playmobil is al maanden af
    -Poppen heeft ze vanaf 1 jaar maar dankzij haar zusje begint dat nu juist wat te komen,
    -Kassa momenteel wel weer even, met lege verpakkingen enzo.

Ander dingen hebben we niet, t is hier tekenen, kleuren knutselen en loom momenteel.

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

Apr 13, 2008
    23,137
    8,869
    113
    Het is ook niet telkens nieuwe dingen kopen. ;) Ieder kind is toch zo nu en dan toe aan nieuw/ander speelgoed? Nu met de 'nieuwe' Lego is ze weer heerlijk aan het spelen en dat is wat ik zocht.

Wil nog kijken voor dat kinetic sand, dat lijkt me ook erg leuk, ook voor de jongste. En verder de bak met 'makkelijke knutselspullen' (sommige dingen zijn nogal bewerkelijk, andere minder) maar weer eens aanvullen en ook eens kijken voor wat nieuwe, minder 'makkelijke' knutselspullen. :)

3. 2jees

2jees Niet meer actief

Ja tuurlijk, dat kan, wij geven alleen bij de verjaardag, vandaar. of ik moet iets bij de kringloop tegenkomen ;)

Wel knutselspulletjes hoor of zon zakje loom.

Ik bedoelde meer, de hoeveelheid zegt niks, het is kind-eigen om het weer te laten liggen. (niet aanvallend bedoeld hoor).

Share This Page