mijn meisje is ziek.

Discussion in 'Baby en dreumes' started by alkievalkie, Dec 2, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

Jul 23, 2006
    1,705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Sinds donderdag heeft Fenja al koorts en het lijkt maar niet te willen zakken. Erg verkouden, hoest veel slijm op. gisteren piepte ze bij het ademhalen en leek ze soms benauwd. Hup.......naar de huisartstenpost. Ventolin meegekregen tegen de benauwdheid en vast antibiotica voor als de koorts vandaag nog niet gezakt zou zijn. Sinds gistermiddag wil ze niet meer drinken, vanmorgen gelukkig weer wel haar papfles op, maar de rest van de dag is het maar afwachten wat ze drinkt. Nog steeds verhoging, vanmorgen 38.1. Vind het zo zielig, en ik hoop zo dat ze goed gaat drinken vandaag. Maak nu echt wel zorgen. Ze moet gewoon wel goed drinken natuurlijk.

Pffft moest het even kwijt hoor.

2. toet

toet Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,802
    0
    0
    Het is zo zielig he als ze zo ziekies zijn...beterschap voor je meisje ;)

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ah Fenja :( Je voelt je gewoon zo machteloos als ze ziek zijn :( Beterschap, hopelijk knapt ze snel weer op!

4. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

Jul 23, 2006
    1,705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Nou straks weer naar de huisartsenpost. Ze drinkt nog niet zo goed, ligt alleen maar te jammeren en koorts nog niet weg. Net gebeld en we moeten weer even langskomen. Bah.......wil dat ze beter wordt. Ben er helemaal verdrietig van. :cry:

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    He bah, wat een narigheid! Heel veel beterschap voor je kleine meid! Geef r een dikke knuffel. En succes bij de huisartsenpost, misschien kunnen ze nog wat voor je betekenen. Sterkte meid!

6. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,157
    0
    0
    Twente
    heel veel beterschap voor je meissie

7. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    1,807
    0
    36
    Haarlem
    Heel veel beterschap voor Fenja. Hoe was het net bij de huisartsenpost?

8. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

Jul 23, 2006
    1,705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Er zijn twee artsen bij haar wezen kijken. Er was nog geen reden voor opname, ze was wel wat benauwd. We moesten drinken blijven aanbieden en starten met de antibiotica. Nu moet ze binnen 2 dagen opknappen. zo niet.......moeten we meteen aan de bel trekken.

Vanmorgen had ze 37,5, maar dit zegt nog niets. had ze vaker sochtends en dan dacht ik dat het ging zakken, maar later op de dag ging de koorts weer omhoog. Gisteren niet meer dan 350 cc gedronkenen de hele dag jammeren, vanmorgen weer papfles op en de rest is weer afwachten. Pffft, ik zou het allemaal zo van haar over willen nemen, als zij zich maar beter zou voelen. Arm kind

9. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,509
    0
    0
    ach arme meisje. Plast ze wel goed?
    Veel beterschap iig.

10. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

Jul 23, 2006
    1,705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Nou het gaat iets beter nu. heeft nu 37.4 en kan weer lachen en krijgt weer een beetje praatjes. Ging ook nog even lekker spelen in de box. Wel snel moe en volgens mij voelde ik ook een tand zitten die is doorgekomen. Drinkt nog niet echt veel maar we blijven aanbieden.We gaan vooruit.

Bedankt voor jullie medeleven. Lief!

Share This Page