Ik heb vanmorgen tweede hans een wii gekocht. Maar ik snap het niet als ik hem aan sluit en aan zet komt er een begin scherm. Met links in de hoek een afbeelding met het spel dat er in zit. Maar nu kan ik verder niks met de controllers die er bij zitten kan ik niks doen wel brand er een blauw lampje links onder en soms alle knopjes onderop. Hoop dat iemand me kan helpen hoe ik het spel kan laten beginne.
Ik denk dat je even op het knopje op de wii moet drukken zodat hij de controllers ziet. Ik neem aan dat je die sensor gewoon goed heb neergelegd?
heb je ook een sensor op de tv gelegd? (of in ieder geval erbij) daar moet je de controllers heenrichten Ik kan me wel herinneren dat je de controller eerst moet resetten ofzo, zodat ze communiceren met de WII, zal het even opzoeken
misschien heb je hier iets aan: Nintendo Wii-handleiding en extra documenten | Wii | Klantenservice | Nintendo
Grappig, ik heb net onze WII onder het stof uitgehaald dus was voor mij ook weer even vogelen. Die knopjes doen in ieder geval niets tenzij je wijst naar het scherm. Je krijgt dan een soort van muis te zien. Het is even op en neer bewegen, maar dan ineens zie je als het goed is iets voorbij schieten. Dat is je 'muis' en dan doen de knopjes het wel.
ha ha bedankt had de sensor er helemaal niet bij liggen. Maar hij doet het. weten jullie ook leuke spelletjes voor een jongen van 4 en twee meisjes van 5 en 7.
Hier spelen ze voornamelijk mario spelletjes, of dansspelletjes. We hebben een omgebouwde dus ze kunnen kiezen uit heel veel spellen.
Wij kopen vaak 2e hands spellen bij game mania. Vooral de 'kinderlijke' spellen zijn dan heel goedkoop, soms maar 7euro.. minigolf, dansen, lunapark spellen, etc... heel leuk voor kinderen. Ook mario spellen zijn dan vaak goedkoper. Rond de 25 euro...
moet je voor die dans spelletjes ook weer een speciale dans mat hebben. Em mario kart een stuur. Ik heb er wel een stuur bij gekregen daar moet je de afstands bediening in doen is dat ook voldoende? Sorry voor de vele vragen maar ben helemaal niet thuis in de computers
Ja die afstandsbediening kun je in dat stuurtje doen, maar je kunt het ook gewoon zonder stuur spelen.