Mijn zoontje is er nog te klein voor, maar ik hoop dat ie het ding nooit in handen krijgt. En dan zeker alle dure dingen aankruisen. Nee, ik bepaal zelf wel wat ik hem geef voor sinterklaas Ik zie de meerwaarde er niet van. En zolang hij het ding niet te zien krijgt, waarom zou ie hem dan missen.
weet ik niet ik wil hem ook in de bus hebben heb nu op internet gekeken maar krijg moeie ogen van het kijken....
Hier had ik m ook al in de bus liggen en mevrouwtje had hem ook eerder dan mij gezien en nu hoor ik al bijna de hele week : owwww wat mooi , en dan heeft ze weer wat leuks gezien , hahahaha ... vind het wel leuk en nu heb ik een beetje een idee wat ze misschien wel leuk vind .... vind wel dat die andere handel zoals pepernoten enz veel te vroeg in de schappen ligt , was vanmiddag bij de action en toen zag ik de kerstbomen en kerstballen er al liggen , sinterklaas spul was er ook al te krijgen , belachelijk
Precies, dat doe ik dus ook! Van mij mogen er het heel jaar wel van die boeken zijn! Zolang er geen Sinterklaasplaatjes in staan (wat op de zakken pepernoten dus wel het geval is) zie ik het probleem niet zo!
Dat heb ik ook gedaan! Ik ben al helemaal klaar, maar Opa's en Oma willen ook nog wat kleins kopen en Joey is van Januari dus dan kan ik vast een lijstje gaan maken!
o ik kan niet wachten tot dat boek komt, heerlijk lekker bladeren en idd heel vaak herhalen tot het december is!! moet zeggen dat ik ook het hele jaar door eigenlijk wel dingetjes koop voor sinterklaar, vooral voor familieleden. zo heb je in december niet in eens die dure uitgaven en geen kadootjes stress. zo heb ik ieder jaar voor 10 euro pp een paar kadootjes!! maar dat was offtopic, laat dat boek maar komen!! joyce
wij hebben een top1toys winkel en bij ons kan het geloof ik voor de klanten ook niet vroeg genoeg ihhi krijgen ook steeds vroeger dat mensen vragen of het boek er al is!!! maar bij ons komt ie wel later we hebben trouwens sinds vorig jaar inpak en klaarzet service. kan je doormailen welke artikelen je wilt hebben, wordt het ingepakt , naamstikkers erop en hoef je t alleen maar op te halen, scheelt ook hoop in de rij sta tijd tis altijd gekkenwerk he? als die boeken eenmaal uit zijn. maar veel klanten vinden dat wel top. heb nu net een kleine (de eerste) en heb nu ook zin om dat boek door te bladeren, voorheen deed t me nooit zoveel!! grappig
wij hebben m trouwens niet gehad iemand enig idee hoe ik hem kan krijgen of moet ik hem dan ophalen in de winkel?
Hij wordt de komende week verspreid. Mocht je hem dan niet gehad hebben is tie in de winkel op te halen. Nu is hij nog niet in de winkel, nee echt niet want wil zelf ook een exemplaar ervan of 2 haha.
ik heb hem toenstraks ook in de bus gehad.. en toen stond er int midden dat er 21 letter door het hele boek verspreid stonden... nou ik dat boek dus echt 5x helemaal doorgebladerd, en opt eind had ik nog maar 9 letters gevonden.. (naderhand met mijn vriend gezocht.. want ik moest en zou ze ivnden haha, ,en toen wel allemaal bij elkaar gekregen) maar was ik nou zo blind?? of vinden jullie die letters wel zo gemakkelijk???
Ooooooh het intertoys boek, jeugdsentiment!!!!! Heerlijk altijd als dat boek weer met veel geweld neerviel op de deurmat... Maar dat hij NU al word verspreid vind ik wel heel erg vroeg! Bij ons was er altijd de spanning die dat boek meegaf; sinetrklaas komt er weer aan, cadeautjes uitzoekeeeeeeen! Haha! Al vind ik het geweldig om te horen dat hij nu elk moment weer binnen kan komen, hihi! (en ik ben benieuwd of we hier de 21 letters kunnen vinden )
hier het boek vanmorgen op via de post gekregen. ik heb ook maar 8 of 9 letters. heb je een hint voor mij om er meer te vinden. mag ook via pb hoor
de kleine jongen zag vanmorgen het boek liggen, heeft er nog geen weet van, maar wilde alles wel hebben, vond alles leuk en mooi mama moest het maar kopen, toen ik zei daar heeft mama geen centjes voor moest ik maar gaan sparen en morgen kopen heb het boek nu maar opgeruimd en voorlopig niet meer laten liggen... al is het wel ff handig om te kijken wat hij zaterdag van een vriend mag kopen, die is dan zelf jarig maar komt niet op kinderverjaardagen dus dan spreken we af bij Bart Smit en mogen ze allemaal, van de vrienden groep 6 stuks nu een kado kopen, is hij er in 1x vanaf..... en geen lullig bedrag hoor vorig jaar was het 20. dus daar kan je wat mee.... zou ook ff gaan zoeken naar de letters
Ik ben er heel blij mee, want Kyra is zo jarig. Maar inderdaad voor de sint is het nog wat vroeg. Enne letters? Geen een opgemerkt hehe.
Waarom zou het te vroeg zijn? Heel veel ouders kopen al ver van te voren kadootjes voor de Sint om de kosten te spreiden. Dan is het toch alleen maar mooi meegenomen dat dat boek er al is, zodat je je een beetje kunt orïenteren? Zolang jezelf het woord Sint niet in je mond neemt, zal je kind dat boek daar ook niet mee associeren Daarbij is het alleen maar handig om te weten wat je kind leuk vind. Ik vind het altijd zò moeilijk om in te schatten wat m'n kids leuk vinden, ik ben altijd blij als ze zelf ideeën hebben En ze wijzen echt niet alleen maar dure kado's aan, ze hebben totaal nog geen besef van de waarde van geld..
Ik krijg het boek nooit thuisgestuurd, terwijl ik zo'n 15 km van Heerenveen woon waar de Intertoys winkel is. Mijn ouders wonen verder van de Intertoys af, maar die krijgen hem wel. Ik heb via de site al een mail gestuurd, maar misschien weet jij hoe dat kan en hoe ik eraan kom?