speelgoedboek intertoys

Discussie in 'De lounge' gestart door janette, 29 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavan3meiden

mamavan3meiden Niet meer actief

Net gekregen en goed verstopt onderin de kist met telefoonboeken,etc.:D:D.

Komt ergens begin november wel weer tevoorschijn....8) (goh kijk eens wat mama gevonden heeft......;)

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

heb hem ook nog niet. Vind het nog steeds te vroeg maar nu wil ik hem ook wel hebben hahaha!!!

3. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet

Het kan zijn dat je net buiten het postcode gebied valt waar hij wel verspreid wordt.
    Maar het kan ook zijn dat de winkel bij je in de buurt een franchiser is, die verspreiden hem ook niet overal.

Zelf woon ik ongeveer 2/3 km van een intertoys winkel vandaan en krijg hem dus ook niet in de bus ( is dus een franchiser en geen eigen winkel).

Mocht je hem toch graag willen kan je hem altijd in de winkel gaan halen als je in de buurt bent, vanaf volgende week zullen ze daar ook te verkrijgen zijn.
    Ze gaan eerst verspreiden en daarna komen ze in de winkel.

Wat trouwens ook nog mogelijkheid is, is dat degene die ze moet verspreiden het gewoon niet doet in je buurt.
    Weet niet of je andere folders wel gewoon krijgt?
    Wij krijgen vaak klachten dat ze die jongeren hele stapels in de papier container zien gooien of in de sloot.

En als het goed is moet het hoofdkantoor je mail netjes beantwoorden, geloof dat dat wel redelijk goed gebeurt maar daar heb ik verder geen ervaring mee.

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

heb hem net ontvangen. Kan ik kijken voor mijn dochter. Ik weet dat ze met sinterklaas bijna nog maar 6 maand is en er niks van zal weten maar vind het wel leuk het te gaan vieren. Mijn man en ik deden het ook elk jaar. Eerst met mijn zus en haar vriend later met zijn tweeen. Gewoon kleinigheidjes en gedichten. Vind het toch elk jaar weer gezellig en leuk!

5. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

We hebben hem gisteren gekregen, Wij gaan ook sinterklaas vieren dit jaar ;) ook al is de kleine meid pas 1,5 of 2 maanden :)
    staan leuke dingen in!

6. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    wel een leuk boek.. maar wel heel vroeg ja... ach dan leg je hem toch nog even weg???

7. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    het boek is idd wel heel vroeg ,maar komt wel goed uit. sophie is as zondag jarig en we hadden geen idee wat we moesten vragen. sla het boek open en je weet het!

8. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Yes!!

ik vroeg me al af wanneer 'ie zou komen :) Ik houd van dat speelgoedboek.. Kan niet wachten tot 'ie in de bus komt :D

9. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik vond het ook geweldig toen die binnen kwam! Lekker in neuzen en ideeën opdoen voor sinterklaas en kerstmis! Heerlijk!

10. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Ik heb hem nog niet gehad :( maar heb hem vande week wel bij de sport meegenomen, daar wilde ze hem in de oud papierbak doen :(
    maar dat is dus 3 straten bij mij vandaan....dus denk dat ik hem niet meer krijg

was vandaag bij bart smit, vroeg of zij hem al hadden, nee daar komt hij rond begin/half oktober...
    want er kwam nog een boel nieuw speelgoed en dat wilde ze ook kwijt in het boekje....

11. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Is 'ie dan overal in Nederland al bezorgt? Mehn, waarom heb ik hem dan nog niet?!

12. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    bij mij dus ook niet, wel 3 straten verder,.....
    mss ff naar de winkel gaan of ze hem daar al hebben?

13. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet

Bij mij zeiden ze dat ie halverwege september kwam bij bart smit.
    Vanmiddag gevraagd.
    En dat boek wordt al weken van te voren klaar gemaakt.
    Dat is bij ons wel zo, we zijn al weken bezig met leveringen van het speelboek zodat je er klaar voor bent wanneer het boek uit komt.
    En dan nog is een groot deel niet binnen ervan.

14. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    M'n moeder (daar komt 'ie zker weten) heeft 'm nog niet & schoonouders ook nog niet.. Moet vast nog gebeuren hier

15. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

gisteren is het het intertoys boek binnengekomen

16. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Wij hebben hem hier ook binnen, ben al heerlijk aan het bladeren geweest!!

17. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    YES!!!

Ik hem 'm net ook binnen gekregen :D

Eindelijk.. Zat met smart te wachten!!

Deel Deze Pagina