Wat is nou echt een aanrader? Willen dochter Iets geven waar ze zich mee kan vermaken op vak als het regent... Dus een leuk cadeau! Iemand tip? Iets leuks van duplo? Ze heeft oudere broer dus volop jongens gerei.. Ze is een echt meisje- meisje..
Mozaiek djeco Rijg/siraden knutsel dingen haba/djeco/janod Stickers boeken ursnorne prinsessen etc Plakboeken, Kumon(vouw/labyrint) Verkleedkleding Thee servies Klein met accsessories bijv bakken /pizza/ taart Magneet constructeur megamag /zolo Hier duplo en lego niet zo interessant ze verkiest altijd iets anders.
En misschien strijkkralen?? Of te jong? En van die gekleurde pinnetjes die je in bord kan steken? Weten jullie wat ik bedoel? Misschien is dat leuk? En misschien via MP te koop?
Houten kassa en winkelspullen is hier een hit. En supersand met vormpjes, het ikea keukentje, muziekinstrumenten.
Dit allemaal. En plasticine, memory, puzzels en auto's. En tegenwoordig begint ze ook doktertje te spelen.
Denk niet dat ze een keukentje mee op vakantie nemen... Ik zou wat fröbeldingetjes meenemen om samen te doen: kraaltjes om armbandjes te rijgen, zo'n stickerkleurboek met goede stiften of een stickerboek waarbij je stickers in het verhaal moet plakken. Weet ook niet wat het mag kosten? Alles met beeldschermen is hier favoriet als het regent...helaas.
Wat mijn meiden ook uren konden doen: optutten! Bak met speldjes en elastiekjes mee en dan mama's haar doen. Oude make-upjes mee en zichzelf en mama opmaken. Elkaar schminken. Nageltjes lakken. Ik heb veel vakantiefoto's waar ik echt gewéldig op sta!
Pinypon. Leuke schattige poppetjes. Niet te groot, dus je kunt ze overal mee naar toe nemen. Is onze dochter maanden zoet mee geweest.
Jongste vindt hier de strijkkralen al een hele tijd erg leuk, maar kan dus ook wel echt die kraaltjes op de pinnetjes steken. Als dat nog lastig is, heb je ook grotere strijkkralen. Hier is het dus wel echt een hit. En naast figuren op die bordjes maken, kun je er ook mee kralen rijgen Speelzand vinden ze ook fantastisch hier. Stickers plakken is ook altijd feest. Lego en duplo is ook helemaal het einde hier, houten trein vindt ze geweldig, little people, pinypon, knikkerbaan, verkleden, peppa big huis met toebehoren.... zo even wat dingen die hier veel gebruikt worden
Hier speelt ze uren (zowel binnen als buiten) met de vtech baby love pop en bijbehorende kinderwagen en met de lalaloopsy's.
Klei hier een dikke hit vanaf z'n verjaardag. En anders van die vilten stickertjes, en een set stiften erbij? Beer plakt een sticker op een vel, en ik teken rond dat stickertje een heel landschap en vertel er een verhaal bij. Zo ben je wel ff zoet.....