Speelgoedkast in een andere ruimte.

Discussie in 'De lounge' gestart door LieseLeentje, 6 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Wij overwegen om de speelgoedkast van onze dochter te gaan vergroten, lees andere kast dus of misschien wel erbij :D , alleen hebben we hier dus geen plaats voor in de woonkamer.

Wie heeft ervaring met het hebben van een speelgoedkast in een ruimte anders dan de woonkamer? Zorgde dit juist voor meer speelgoedtroep door het huis heen?

Overigens bedoel ik dan dus niet een speelkamer. Waarschijnlijk komt de kast dan in de gang deze is groot genoeg. :cool:

2. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    waarom zou er meer speelgoedrommel van komen? misschien juist minder speelgoedrommel. bijvoorbeeld afspreken dat ze maar een bepaald aantal speelgoedstukken te gelijk mag pakken? en wil ze wat anders dan legt ze het eerste terug.
    lijkt me wel handig om een kast in de gang te hebben. hier staat hij in de kamer en wij te pas en te onpas open getrokken en half leeg getrokken;)

3. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Dat gebeurt nu dus ook, vooral als ik dus even weg ben zoals naar het toilet of de was doen, dan trekt ze de kast leeg. Vandaar dat ik bang ben dat het dan op 2 plekken een rommel word, namelijk in de woonkamer en in de gang.

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Hier een kast in de hal, omdat we vooral de grote spellendozen niet meer in de kamer kwijt konden. Ik zou niet weten waarom zoiets meer troep geeft? Ze moet alleen ietsjes verder lopen om de spullen te halen en terug te leggen. ;)

5. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    zorgen dat ze niet zelf de kast open krijgt? slot erop,sleutel?
    en anders de deurklink van de gangdeur zo zetten dat ze er niet zelf door kan? die staat hier andersom omdat ze anders de voordeur open maakt.

6. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Deurklink anders zetten kan niet met onze deuren. Is al geprobeerd voor de hond van mijn schoonouders. Wij zaten eerde aan een vakjeskast te denken want dan kunnen haar manden met duplo er ook in.

Maar ik heb nog steeds niet echt antwoord op mijn vraag of hier toevallig, een of meedere, mensen hun speelgoedkast in een andere ruimte als de woonkamer heeft, en wat de ervaringen zijn?

7. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Hier heb ik boven ook een kast met speelgoed en 's ochtends gaan we dan even kijken wat ze mee wil nemen naar beneden om mee te spelen. 's Middags brengen we t ook vaak weer terug naar boven of 's avonds bij het naar bed gaan. Juist minder rommel beneden in de huiskamer, vind ik fijn!

8. tuc

tuc Niet meer actief

Hier hebben we en beneden in de kast bakken met speelgoed en op de kamers van beide kinderen. De playmobil staat ivm de jongste op de kamer van de oudste en dan brengen we dan naar beneden als ze beneden wil spelen.

9. sjak

sjak Niet meer actief

Ik heb zo'n ikea-bakken-kast in de hal staan. Daar staat ook haar duplokist, haar poppenwagen en de rest (vrij grote hal :)).
    Mijn woonkamer is tussen 19.00 en 07.00 volledig opgeruimd en speelgoedvrij! Ze (2,5) pakt zelf haar speelgoed en 'ruimt' het zelf weer op. Ik vind het zelf fijn dat ik niet in een psz woon!

Deel Deze Pagina