Mijn dochtertje heeft de ijsmakers van playdoh ook heeft ze figuurtjes die ze in de klei kan duwen. Al kan ze her nog niet echt zo goed toch vind ze het erg leuk. Hier is klei echt een Schot in de roos
Wij hebben een eenvoudig ding waarmee je lange slierten kunt maken van dat merk. Houd er rekening mee dat je het wel goed schoon moet maken na elke keer kleien en dat lijkt me met die ijs dingen en bijvoorbeeld clown best veel werk. Het is hier een groot succes en hij krijgt van de sint een super set met uitsteek vormpjes, veel potjes klei en rollers.
Hier spelen ze met de klei en een plastic serviesje. Met de plastic mesjes snijden ze in de klei om. Op de bordjes leggen ze al het eten op wat ze gemaakt hebben. Ik heb mijn mini keukentje nog van vroeger en daar koken ze mee met de klei. Die uitsteekvormpjes doen het ook altijd goed.
hier vinden ze werkelijk alles van de klei leuk, idd een simpel serviesje erbij, maar ook de machines vinden ze leuk hier, wij hebben de popcorn/ijsjes machine, de ijswinkel, en het prinsessenkasteel
Mijn dochtertje had op de psz een doosje klei met vormpjes gekregen van de action, kost geloof ik 60 cent ofzo, maar dat vond ze helemaal fantastisch! Ze krijgt nu voor sinterklaas een doos van playdoh met 4 kleuren klei, verschillende vormpjes en een kneedmachine oid. Bak kost 10 euro. Ik vind haar nog net te jong voor die ijsco pakketten enzo, daar kan ze motorisch nog net te weinig mee denk ik, misschien wel zoiets voor haar derde verjaardag straks, maar nu doet ze nog hele basale dingen met de kleindus heeft ze wel voldoende aan de klei zelf en een paar vormpjes.
Hier ook de slierten maken apparaat, verder vormpjes en een kindermesje. En niet te vergeten heeeeeeeel veel kleurtjes!
Mijn dochtertje is 3 en vind kleien ook helemaal geweldig! Als schoencadeautje had ik bij de zeeman een cupcake pakket gekocht voor 4. Hier zaten een paar kleine potjes klei in, een cupecake vormpje, allerlei verschillende uitsteekvormpjes om te versieren, bordjes, bestekjes, deegrollertje. Sinds ze het in haar schoen heeft gehad speelt ze er elke dag mee. Ze vind het echt helemaal super!
Op die leeftijd heeft zoonlief gewoon een basissetje gekregen. Met figuurtjes om uit te steken, snijden, ... Ondertussen heeft hij de cupcakemaker en nu krijgt hij de taart van de sint. Meisje speelt gewoon met alles mee
Hier is dat apparaat waar je slierten enzv mee kan maken nog steeds een groot succes. Ook kleine mesjes en uitsteekvormpjes worden veel gebruikt. Overigens vind ik playdoh echt kruimelig rotspul. De klei van de action vind ik veel fijner.
Nichtje had voor haar derde verjaardag een taartjes-set gekregen. Samen met dochter van toen 2 jr. 2 mnd had ze een super middag, eindigend met een grote bonk bruine klei van alles wat ze gemengd hadden... Hoe gaan jullie daarmee om?
Haha, ik probeer zo lang mogelijk alle kleurtjes van elkaar los te pulken en in de juiste potjes te doen, maar accepteer gewoon dat dat bij kleien hoort en vervang eens in de zoveel tijd de potjes . Ik heb ook geen zin om als politieagent de hele tijd er op toe te zien dat er geen kleuren worden gemixt, dan is er weinig lol meer aan.