Voor het dr.Frank dieet moet ik voor de lunch zo'n ding eten. Ik heb er nog nooit één gehad...klopt het dat het bijna nergens naar smaakt en dat het een beetje smeuiig vruchtvlees is?? Of heb ik een verkeerd exemplaar
Dan heb je echt een verkeerd exemplaar! Ik vind ze heerlijk, doe er wel een beetje peper en zout op. Smeuiig is het wel, maar het heeft niet de structuur van vrichtvlees. Het is bijna cremé als het goed is.
Uhm, neen. Nou ja, één hapje wat dus naar niks smaakte...tis inderdaad creme-achtig...maar de smaak...??
hihi ik denk dat je het gewoon niet zo heel erg lekker vind.. Heeft dokter Frank geen andere opties ?
het smaakt een beetje noot achtig.. heel zacht van smaak.. maar miss lust je het gewoon niet nee haha
Heb je er miss een die nog niet helemaal zacht is, dus nog niet rijp? Dan smaakt het ook niet echt erg lekker namelijk...
Ik vind avocado met niks ook niet lekker, nouja niet lekker. Smaakloos. Ik weet niet wat je van dokter Frank meer mag hebben? Maar ik maak er altijd quacemole van (schrijf je dat zo?), uitje erdoor, tomaatje erdoor en peper en zout.
Ik vind ze heel lekker hoor, maar je moet wel een rijpe hebben, anders smaken ze niet lekker. Ik maak ook vaak guacamole ervan.
Als hij nergens naar smaakt is hij niet rijp. hij moet echt zacht zijn, en makkelijk loskomen van de pit. het 'vruchtvlees' moet zo zacht zijn dat je hem heel makkelijk kunt prakken (hoeft niet, je kunt ook stukjes eten). Ik vind avocado's heerlijk, zo met niks. Maar ook als guacamole zijn ze verrukkelijk. Ik eet het ook graag met kipfilet en/of ei en/of tomaat. Mijn ouders maakten het vroeger geprakt met oploskoffie (en suiker, maar dat mag vast niet van dr Frank ) erdoor. Te smerig voor woorden, vond ik, maar zij vonden het lekker.
Moet je 'm zo eten, of mag je 'm ergens door doen (salade bv), of idd. guacamole van maken?? (Jammie, ben ik verslaafd aan!)