Speelgoedkeuken, ook voor jongens?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Iloiza, 7 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.345
    36.200
    113
    En vergeleken met andere houten keukentjes vind ik de ikea keuken helemaal niet zo duur hoor.

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.071
    3.862
    113
    In Amersfoort hadden ze laatst (een week of 6 geleden) die Ikeakeukentjes voor 50 Euro, toen hebben we er gelijk eentje gekocht. Ik weet niet tot hoelang ze die actie hadden en vaak verschilt het ook per Ikea wat ze in de aanbieding doen, maar je zou eens kunnen informeren. Op internet stond hij toen ook gewoon nog voor 75 Euro ofzo.
    Ik vind een keukentje echt niet alleen voor meisjes, kan prima voor jongens.

3. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Ons zoontje is vorige maand 2 jaar geworden en die heeft ook een keukentje gekregen!! hij wil zoiezo overal in helpen. dus als ik in de 'grote'keuken staat staat hij langs mij in zijn 'kleine keuken". En dan geef ik hem ook wat water en boontje en hij vind het geweldig....!!! Dus gewoon lekker een keukentje kopen als je zoon dat leuk vind!! Papa moest volgens mij hier ook wel wennen maar hij ziet hoe leuk dat onze zoon het vind. En nu zit papa regelmatig met zoon lief pizza te bakken in de "kleine"keuken hahah

4. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Onze zoon krijgt deze keuken. Hij is van het merk Janod.
    Ik vond het wel een 'mannelijk' keukentje, haha.

5. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hier ook twee zoontjes die het heerlijk vinden om met hun keuken te spelen. Wij hebben nu zelfs een tweede grotere keuken gekocht zodat ze er samen mee kunnen spelen (kunnen aan beide kanten staan). Dat is bij hen het meest gebruikte speelgoed. Uren kunnen ze eraan staan kokkerelen (en moet mama dus steeds maar proeven en blazen :))! Hier hebben mijn boys trouwens ook een strijkijzer en een borstel en vuilblikje... vroeg geleerd is oud gedaan he :D

Zo stereotiep is dat toch niet (bij mijn zus thuis is het het omgekeerde, omdat ze mijn nichtje niet in een rollenpatroon willen duwen vertikken ze het om haar een keukentje (of andere dingen die te "vrouwelijk" zijn) te kopen.

Deel Deze Pagina