Mijn zoon van bijna 2 jaar oud keek mee met ushi en van dijk Ze was een karakter genaamd gerda op een gegeven moment liet ze zien aan martijn krabbe dat ze Wendy was Ze trok de masker van haar gezicht en... Greep mijn zoon me om de nek!!! En begon te jammeren Ik had er helemaal geen gedachten bij gehad dat hij het eng zou vinden Joh wat voel je je dan een slechte mama....
Ach joh, hoef je je toch geen slechte mama door te voelen! Mijn dochter is soms ook voor de gekste dingen opeens bang. Zie je niet altijd aankomen
Kan ik me wel iets bij voorstellen, ik vond het zelf eerlijk gezegd ook niet echt 'voor alle leeftijden' hoe dat ging. Maar aan de andere kant, ze zijn vaak opeens voor zoveel dingen bang, dingen waarvan je het echt niet verwacht dus tja... dat gebeurt weleens denk ik dan maar.
Tja, je bent ook maar een mens! Ik kan me voorstellen dat je daar als kind enorm van schrikt. Sommige dingen zijn nou eenmaal niet altijd te voorkomen. Maakt dat je (voor even) tot een slechte moeder? Wel nee gekkie!
Ons zoontje is dan nog lang niet zo oud als jou kindje. Maar ik zou ook niet denken dat ons zoontje zo zou reageren.
Aww wat een lieve reacties Toen ik erover nadacht snapte ik de engheid En ja zoals vanavond kan ik niet voorkomen... Het is gewoon zo sneu
Haha, ik denk eerder dat mama ervan droomt, hihi! nee hoor don't worry! En, hier zag mijn dochter een dood vogelte op straat. daar is ze maanden door van slag geweest. Tja, dat kun je ook niet voorkomen. Het is dus wel herkenbaar.
Ach gossie, maar dat soort dingen zijn ook niet te voorkomen hoor. Wel fijn dat ie lekker doorgeslapen heeft trouwens Mijn zoontje werd toen ie zo oud was helemaal panisch van een AH-reclame(toen was die vent ook verkleed)
Toevallig keken wij ook Ushi en the family terwijl ons meisje erbij was (hadden het opgenomen) Ik had gelukkig de avond ervoor zelf al gekeken wist dat het ging komen... dus heb haar op het moment van het masker afzetten afgeleid en heeft ze er niks van meegekregen! Vond het ook een eng gezicht hoor! Maar als ik het niet zo weten dat het zou komen zou ze het ook gezien hebben. Dus geen slechte moeder voelen want het kan gebeuren!
Heel herkendbaar Hier ook een peutermeisje die last heeft van 'Peuterangsten'. Van sommige verhaaltjes (waar een draakje oid in voor komt) gaat ze al eng dromen, ook van iets als smurfen. Het is soms wel lastig dat ze daar 's nachts wakker van wordt, door de nachtmerries die ze nu vaak heeft. Voorkomen kan het niet, maar ik probeer er wel een beetje rekening mee te houden dat ze snel iets eng vindt.