ik weet dat hier al eens een topic over geweest is, maar ik kon hem zo gauw niet vinden. weet iemand een goede deoroller? sanex vind ik stinken en odorex ligt eraan welke. iemand tips voordat ik de verkeerde koop?
Ik gebruik altijd die van The Body Shop. Die ruikt heel neutraal en hij helpt ook tegen overmatig zweten. Ik houd niet van deo's met opvallende geurtjes, dat botst vaak als ik eens een lekker geurtje wil dragen.
Ik gebruik zelf geen roller dan word het zo'n natte boel vind ik dus gebruik alleen maar sray. Ik heb ook meerdere deo's gebruikt en die stonken bij mij zo en nu gebruik ik al jaren de odorex marine, die bevalt prima en blijft de hele tijd lekker ruiken niet overdreven maar wel heerlijk fris de hele dag.
De odorex marine is blauw met wit zeg maar. En ik geloof dat je die ook in roller hebt. Je zou het kunnen proberen miss is het ook wel de oplossing voor jou.
ik gebruik dit http://shop.starremedies.nl/starremediespure.php http://www.manivivendi.nl/crystalfresh/ ... QgodUmSkDA is een soort zout die de bacterie aangaat ipv de geur die die bacterie maakt....echt aan te raden. En je kunt er heel lang mee. En is puur natuur
ik gebruik vaak FA roller of spray! altijd wel goed en lekkere geuren! (heb ook een tijd die van the bodyshop gebruikt! was wel lekker!).
Ik heb een roller van nivea fresh (iets groen, dus niet de gewone want die vind ik absoluut niet goed ruiken...) en die vind ik heel lekker en subtiel ruiken. Als ik zweet, ruik ik mezelf nooit dus dat vind ik wel goed! Nu met de zomer in het vooruitzicht, heb ik nog eens een spray van fa gekocht. Was een tijdje geleden in promotie bij Jumbo. 't Is niet simpel om een goede deo te vinden die dan ook nog eens goed ruikt...
Ik heb Sanex maar dan Dermo Sensitive (met de beige/witte verpakking), en die ruikt heel anders als de gewone van Sanex, ruikt eigenlijk bijna niet en is super goed.
Ik zweer bij de Roc deodorant stick. Ook als ik flink gefietst heb, ruik ik nog hartstikke fris. Het is een geurloze deo maar superfijn.
Ik heb sinds kort die van Dove, en ik vind hem erg lekker! Op de site van Dove kan je, als je een formulier uitprint zelfs je aankoopbedrag terug krijgen (zie ook bij gratis).
Ik zweerde vroeger bij spray, totdat ik een keer een gratis roller van Rexona bij kruidvat kreeg. Dit was in hoogzomer, maar als ik gerollerd had bleef het droog! Ook met zeer hoge temperaturen. Hij ruikt ook nog eens lekker. Je moet wel de roze versie pakken, niet de blauwe (goedkopere). Gebruik hem nu altijd
ik en mijn vriend gebruiken Sineo5 (als ik het goed schrijf) voor een euro of 19,- heb je een flesje met spuitspul en dat spuit je 1 keer in de 5 dagen onder je goed schoongemaakte oksels en dan zweet je dagen lang geen druppel! Heerlijk gevoel! (bij DA te krijgen)
Nope! Je zweet idd niet onder je oksels maar wel weer op je hoofd, in je bilnaad etc. lol.. dus douchen lijkt me wel wenselijk. Voor mensen met overtollige zweetbuien is het ideaal plus je hebt geen zweetplekken meer om je voor te schamen!
meiden super bedankt voor de reacties! ik gaat nog even alles doornemen en kiken welke er hoe ruikt enz. haha grappig hoor zie mezelf al aan alle rollers ruiken.