hallo meiden heb een vraag, wij hebben gekozen voor de quinny speedi maar kom er achter dat hij niet echt klein is als je hem inklapt, halen jullie dan de banden er af ofzo. alle tips en idee zijn welkom wij hebben zelf een peugeot 307 (geen station) alvast bedankt
bij mij past ie niet achterin, want daar zit een gastank, en de hond zit daarnaast altijd. ik ga 'm opgevouwen achter de voorstoel zetten. past nét. evt. wielen eraf klikken, dat gaat gelukkig heel makkelijk. het is een fijne wagen, maar inderdaad best een groot ding.
oki bedankt voor de tips, dat hij ook achter de stoel past want af entoe willen wij natuurlijk ook de hond wel is meenemen en die kan ook altijd op de achterbank hoor,blijft keurig op der plekje zitten gelukkig.
in mijn altootje gaan er altijd minstens 2 wielen af meestal het voorwiel en 1 zijwiel. en oja; de hoedenplank ligt in de kelder
Bij mijn in de twingo past hij als de bank helemaal naar achter is. zonder de hoedeplank. en als de bank naar voren is gewoon met hoedenplank. maar ja tis gewoon een grote wagen.En ik heb een buzz gehad en daar van zeggen dat ie klein is nou als je die met de wagen zitting ehbt dan is die groter hoor
Heb een renault megane classic en hij past met gemak in de kofferbak, kan er dan nog een krat met boodschappen naast zetten. Haal er geen wielen af.
in de alfa past hij ondanks de gas tank gewoon achterin wel met de 2 achterbanden eraf. in de audi kan hij gewoon compleet in worden geschoven
ow bedankt voor de goede berichten, het is een 3 deurs wie wij hebben, maar de hoedeplank ken er des noods uitblijven hoor. en die wielen dus julllie er af halen, kan dat geen kwaad kwa slijtage ofzo. mij vriendin had de buzz nou die paste mooi niet in de auto met het zitje .
@valentijn, hebben jullie heb dan in de achterbak of op de achterbank, volgens mij is de achterbak wel het zelfde van onze auto's
@noa307, gewoon in de achterbak. Je kan er dan ook nog dingen als een boodschappenkrat bovenop zetten.
Ik weet wel zeker dat de kofferbak van de 307 groter is dan van mijn 106, en als het bij mijn 106 al past met de wielen er gewoon aan..
Hadden destijds een mazda 323 en daar paste hij in zonder wielen eraf te halen en de hoedenplank konden we laten zitten. Maar sinds hij in de wandelwagen zit hebben wij deze thuis staan en een simpele buggy standaard in de kofferbak van de auto liggen. Das nog handiger.
Ik heb een Citroen Saxo (5 deurs), met de hoedenplank eraf past de Quinny er met wielen eraan in, zelfs de reiswieg past er dan nog net bij in de kofferbak .
bedankt meiden dit is allemaal goed nieuws om te horen, ik zal wel niet goed gemeten hebben hahaha. maandag ga ik het proberen, dus wordt vervolgd.
We hebben een Renault Megane (station) daar past hij makkelijk in zonder er iets vanaf te halen . We hebben ook een fiat seicento, daar past hij net in maar dan heb ik de hoedeplank er wel vanaf.