het is eigenlijk ook wat ik zit nu een belspelletje te kijken..ik vind het soms wel leuk en ben vaak benieuwd wat het antwoord is...maar dit vind ik echt te gek voor woorden de hele tijd wordt er om de minuut gebeld en nu is het antw. zo goed als gegeven en duurt het heeeel lang voordat er iemand belt ja hoor..je wordt echt voor de gek gehouden he!! Is er trouwens iemand die weleens wat gewonnen heeft??
hahahah heey meid ik heb er ook wel eens een topic over gehad je word idd gewoon voor de gek gehoude hahahah maar er waren er volgens mij wel een paar die wa gewonnen hadden of iemand konden die wa gewonnen had!!! xxx
Wij hebben een vriendin(ik ga geen namen noemen) die heeft voor dat soort belspelletjes gewerkt. En die zei dat het allemaal fake was en er altijd maar 1 winnaar op een dag was. En de rest waren allemaal mensen die voor het programma werkten.
ja ik dacht altijd wel ergens dat er gewoon iemand daar zat die dan blij liep te doen dat ie gewonnen had! (van rtl4 ofzo) Goed dat ik niet bel dus
oh ja zal dat zo zijn?? soms dan krijgen ze een telefoontje en dan praat diegene heel onduidelijk en dan kun je zien dat ze de naam niet verstonden en dan zeggen ze vaak: dag mevr/men. en als ze de naam wel verstonden dan zeggen ze de naam vaak... mischien doen ze dat niet altijd?? tis in elk geval wel zo dat je in de maling wordt genomen..en ik lach me soms dood hoe dom die mensen presenteren hahaha
Ja het is echt allemaal fake, we kwamen toen op dat gespreks onderwerp omdat ze bij ons op bezoek was met haar man en toen wouden we op tv naar een video opnamen van onze vakantie kijken en toen zagen we tussendoor dus die belspellen en zei ik nog: HEEE XXXXXX jij hebt dat ook nog gedaan, is dat nou echt?? En toen moest ze lachen en zei ja, wat denk jij zelf nou? En legde ze het uit. En ze zei dat ze hele trainingen kregen om zo door te drammen en dat ze(regie mensen) boos werden als je niet genoeg zei dat ze snel moesten bellen!
maar hoe zit dat dan met kleine kinderen...soms belt er een kind onder de 16..zullen ze die daarvoor ook gebruiken?? zou ik wel erg vinden... maar goed als je een beetje logisch nadenkt dan weet je ook wel dat het niet klopt...ik bedoel soms zoeken ze een woord en dan mist er nog 1 letter..overduidelijk wat het antw. is en nog beweren ze dat er niemand belt...ja hoor...niemand van de 15/16 miljoen belt haha
Ik heb er wel eens iets meegewonnen... Toen ik 14 was... Een pak rammel van mijn vader hahaha... Omdat ik er hartstikke vaak heen gebeld had
Nou, mijn vader heeft ooit gewonnen met een belspel van de STER, maar het resultaat was dat je er nog heel veel geld bij moest leggen, want hij won een rondvlucht voor één persoon, ja, je gaat toch niet alleen vliegen.
Ik vind die spellen zo'n droevige vertoning, ik krijg gewoon last van plaatsvervangende schaamte als ik naar die presentators kijk!! Natuurlijk heb ik wel eens een keer gebeld....maar dan moet je eerst weer het goede cijfer intikken voor je verder mag..wat een drama!
ik vind het gewoon erg dat ze zichzelf ook vaak dom voor doen....dan zeggen ze dat ie inderdaad wel moeilijk is of dat ze het woord niet weet...terwijl ik het in 1 oogopslag zie...dat is toch erg!!
@Anakin Hahaha, ja , ik heb dat ook altijd!!! Als je jezelf zo terug ziet dan wil je toch de grond in??
Niet alles is fake, de vrouw van mijn oud-collega heeft een keer 2500 euro gewonnen tijdens ATWT. Groet van Kiki
OOhhh ik erger me dus echt dood aan die presentatoren he!! Maar ja, soms kan ik het niet laten om te bellen, stom stom stom
heb ook een keer wat gewonnen 400 gulden en een cdspeler.. maar dat is alweer lang geleden.. heb laatst nog wel eens geprobeerd mee te doen was iedere keer 10 beller en op tv riepen ze maar we hebben geen bellers.. ja hallo ik weet het hoor.... ach geldklopperij